Zomer meets Herfst

zondag 1 september 2013


De weersvoorspellingen zijn goed, heel goed, een graadje of 29 tegen het einde van de week!(?) En toch is het alweer September. Je merkt het wel buiten, de straatlantaarns gaan eerder aan, het wordt frisser tegen de avond, vochtiger smorgens en je ruikt ook wel al een beetje najaar in het bos. In de tuin is het een clash der seizoenen....zomer meets herfst....bloeiers die van geen opgeven willen weten of die nu pas aan de beurt zijn, en bloeiers die al hun zaaddozen laten zien. September, de overgang van zomer naar herfst, ik vind het niet erg....(maar dat is oud nieuws) maar geniet zolang het nog kan van de open deur en de was die buiten kan hangen! Burgertrut ahoi!

 

  










 Welkom

liefs,
Lynda

Leave a Comment

Mirjam zei

ja maar, het is ook allemaal zo heerlijk. maakt het uit dat je dan een burgertrut bent, dat ben ik dan ook hoor... ik vind het super zo...
Fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Bij Guusje Thuis zei

Geweldig dat we er met een beetje geluk nog een bonusweekje met zon bij gaan krijgen. Zodra de zonnestraaltjes weer vakantie gaan nemen, mag de herfst (binnen) komen, maar stiekem hoop ik dat ze nog even aan het werk blijven! Al is het maar voor mijn was op het dakterras :)

Arja van Garderen fotografie en styling zei

Wat super leuk gedaan!
Heerlijk die kleuren!
X Arja

Madelief zei

Leuk gedaan Lynda!!

Fijne week,

Madelief x

Jolanda zei

Wat leuk. Het is inderdaad waar maar ik ben zo blij dat het nog even mooi weer bijft....ook al is het de nazomer, ik heb nog lang geen zin in herfst! Lieve groet

Indruk zei

Ik hou van de herfst en het voorjaar! Wat ontzettend leuk gedaan met die takjes, bloemetjes en blaadjes. Pascale X

The Pinkhouseladies zei

Heel leuk gedaan :)! Toch ook wel weer leuk he dat het straks herfst wordt, gezellig kaarsjes aan, kachel aan :)

Ingrid zei

Leuk die speelsheid met bloemen en besjes. Heerlijk nog deze nazomer die ook hier de was buiten droog maakt.
Groetjes, Ingrid.

Me And My Dog @ Home zei

Ik begrijp je helemaal! Heerlijke tijd!

Liefs Wendy