Bloggers Bash Maastricht

woensdag 28 augustus 2013





Omdat er in het zuiden des lands niet vaak iets leuks te doen is voor bloggers, vonden wij  (Marijn van Noord33 en ondergetekende) het tijd worden voor verandering. Het lijkt ons leuk om andere Woon- en Lifestylebloggers te ontmoeten in het mooie Maastricht. Natuurlijk zijn bloggers uit andere windrichtingen ook van harte welkom.
Wat gaan we doen?
Op zondag 17 november 2013 ben je van harte welkom in het Townhouse Design Hotel in Maastricht (hoe zuidelijk wil je het hebben). We zullen daar gezamenlijk lekker lunchen van 12.00 tot 14.30 uur. Daarna ben je vrij om te gaan en te staan waar je maar wilt. Wil je meteen met elkaar naar het D-day (http://www.d-daydesignveiling.nl/) evenement in Maastricht dan kan dat. Ga je liever winkelen dan hebben wij een leuke route voor je klaarliggen. Wil je meteen naar huis dan mag dat natuurlijk ook!
Hoe gaan we dat doen?
Je kunt je aanmelden bij Marijn of bij mij. De kosten zullen circa € 27,95 bedragen (exacte informatie volgt snel). Na aanmelding krijg je van ons een bevestiging. Na betaling is je reservering definitief! (Zet de datum dan ook in je agenda want we kunnen helaas niet het bedrag retourneren omdat we vooraf moeten reserveren bij Het Townhouse.) Je krijgt bij de bevestiging het rekeningnummer waarop je je bijdrage kunt storten.
Waar gaan we dat doen?
Het Townhouse Design Hotel ligt vlakbij het Centraal Station( aan de St. Maartenslaan 5). Dus voor mensen die met openbaar vervoer komen is het ook prima te bereiken. Kom je met de auto dan kun je bij het station parkeren. Townhouse Design Hotel staat garant voor “authentieke gastvrijheid en Limburgse gezelligheid”.  Vanuit het hotel loop je na afloop zo de stad in.
Met wie gaan we dat doen?
Alle Woon- en Lifestylebloggers die het leuk vinden om “gelijkgestemden” te ontmoeten!
Mailen kun je naar info@noord33.nl(Marijn) of naar lyndahovens@home.nl
Tot dan?
Marijn en Lynda

Leave a Comment

Unknown zei

ik ga jullie mailen deze week! ik kom!
Mieke van www.kidsroomzuid.blogspot.nl

Corine(THUIS) zei

Leuk idee, maar voor mij is Maastricht toch echt te ver weg voor een bloggerslunch ;-(

Indruk zei

Aaaaaah wat ontzettend jammer het is voor mij echt te ver, anders was ik heel graag van de partij. Pascale X

elv's zei

Wat ontzettend leuk dat jullie dit organiseren!!! Wens jullie alvast heel veel plezier toe... maar dat komt vast wel goed :-)

Mirjam zei

Voor mij veel te ver weg, maar ik wens iedereen een heel leuke middag!
Lieve groet,
Mirjam

Esther zei

Dat klinkt heel gezellig, maar helaas... ook voor mij te ver weg. Veel plezier.
Groetjes, Esther

Madelief zei

Wat een ontzettend leuk Idee Lynda. Ik zal er eens over nadenken. Mijn moeder komt uit Maastricht. Altijd leuk om een dagje heen te gaan!

Madelief x

Gustaviana zei

oooo wat gezellig... ik zal even kijken of dat gaat dan laat ik nog even een berichtje achter groetjes viana

Arja van Garderen fotografie en styling zei

Wat een super leuk idee/initiatief, alleen te ver weg voor mij...:(.
X Arja

Marit zei

hoi Lynda,

lijkt me echt heel leuk, het is voor mij ook ver weg, (andere zuiden zeg maar ;-)
Maar ik vind het echt zo'n leuk initiatief dat ik toch van de partij ben. Ik ga nog even reclame maken op mijn blog, ok? x

vosgesparis zei

Super leuk dat jullie dit samen doen! Kan me voorstellen dat je baalt als alles altijd maar in de randstad gebeurd :) Have fun!

wendy | beeldSTEIL zei

Townhouse Design Hotel.. zo'n fijne en inspirerende plek! Heel veel plezier alvast!

Unknown zei

Wat jammer ik zie het nu pas :-( en ik kan niet boehoe!

Ik woon bovenaan in het Zuiden, wel dicht bij Venlo.

Heel veel plezier!

Karin / Going Dutch on Decor