dwars door de tuin...

zaterdag 10 augustus 2013

onze tuin doet het dit jaar zó ontzettend lekker, ben er door verrast. Na de afgelopen winter was er toch wel wat gesneuveld en heb ik wat weg moeten gooien en heb ik maar één hortensia kunnen redden door 'm flink te kortwieken. Geen hortensiabloemen dus dit jaar, maar wel héél veel andere....en ik knip dat het een lieve lust is! Op instagram worden ze gek van me met mn bloemekesfoto's maar het zijn er ook zoveel en ze zijn allemaal zo leuk en de kleuren zijn zo vrolijk en...en...en...nou ja...kijk maar...


 zelfs gele bloemen mogen naar binnen!!! Nog nooit gele bloemen in m'n tuin gehad *kuch*....laat staan bínnen! Maar dit jaar is het bonte kermis! En wat wórdt een mens daar vrolijk van!

liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Madelief zei

Wat een geweldig boeket Lynda!!!

Fijne zondag!

Madelief x

Sassies Home zei

Inderdaad, prachtige bloemen.

Groetjes Saskia

Marit zei

Heerlijk! En ik word niet gek hoor van je bloemenfoto's! X

Mirjam zei

Ja, wie wordt hier nou niet vrolijk van... Ik wel in ieder geval.
Ik wens je een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam

elv's zei

prachtige bloemen... prachtig boeket! ik geniet van je dagelijkse ig feed... you can never have too much flowers :-) Fijn weekend!

Onlijnmama zei

Geniet geniet geniet! Fijne zondag!

Onlijnmama zei

Geniet geniet geniet! Fijne zondag!

Ingrid zei

Mooi boeket met vele soorten bloemen. En het is toch ook heel leuk om uit eigen tuin te plukken. Ik doe het ook graag.
Geniet er maar van. Groetjes, Ingrid.

Corine(THUIS) zei

Zo'n bont boeketje is wel heel feestelijk, waarom hou ik dan toch niet van al die kleur??
Ik zette net vanmorgen op fb een foto van mijn GELE stokroos, die roze zou moeten zijn;-(