note to you...

zaterdag 17 augustus 2013

even een korte note voor jullie allemaal, je hebt nu even tijd.
Vergeet niet dat áls je nog gebruik zou willen maken van de kortingscode, die je recht geeft op 10% korting op je gehele bestelling bij de Olijverie.nl , je dat nog tot het einde van deze maand (augustus) kunt doen! De code is LYNDA , je voert 'm in in het betaalscherm en je korting wordt meteen verrekend met het totaalbedrag!
Ik heb begrepen dat er al mensen gebruik van hebben gemaakt! Schroom niet, verwen jezelf eens lekker en krijg nog korting ook!
 bron: barbara groen

ik heb zelf dit keer gekozen voor de Aluinspray(deodorant) omdat ik al die deo's van de drogist zó moe ben omdat ze OF niet werken OF te overheersend ruiken, en voor de Alep handzeep Oranjebloesem voor in de keuken. Omdat je je handen toch erg vaak wast is het wel prettig als je een prettig product hebt. Geen parabenen, zonder sulfaat en met olijfolie....o en ik vind Oranjebloesem zó lekker ruiken, zomers......
 
 liefs,
Lynda

Leave a Comment

Abacaxi & Hortelã zei

En wat een prachtige badkamer!! Wil ik ook :)
Ga nog snel ff snuffelen bij de Olijverie!!
X

Gwennie zei

Verleidelijk..... *zucht*