MIJN mening...

maandag 30 september 2013

...omdat IK vind dat je alles wat leuk is moet delen....verwijs ik je graag naar de blog waar onderstaande foto's vandaan komen. Only Deco Love, interieur én recepten.


 

Leave a Comment

Anna Marie zei

Wat zijn die bollen? Zijn dat lampjes? Over die lekkere chocolade cake ga ik het niet hebben. (Voel mijn heupen groeien)

All Seasons zei

ziet er wel heel erg verleidelijk uit dat plakje chocolade en dat fruit erbij maak het geheel helemaal af..

Fijne avond
Patricia

Maaike zei

Inderdaad mooie foto's!

Groeten Maaike

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Ja dan moet ik ook even kijken natuurlijk... En ik vind het mooi!
Ik wens je een heerlijke avond en nog een paar van deze zonnige dagen deze week,
Lieve groet,
Mirjam

Madelief zei

Prachtige foto's Lynda! Dank je wel voor de tip! Ik miste je zaterdag op de Swan Market. Ik hoopte dat jij en Mrs Darcy er weer zouden staan :-)

Fijne week!

Madelief x

Unknown zei

Ja Anna Marie, dat zijn de zgn Cotton balls....lampjes in die bollen.

Unknown zei

Moooooi!!! Bedankt voor de tip!