DHZ tip voor een regenachtig weekend!

donderdag 8 mei 2014

Het weer beloofd niet veel goeds, regen regen en regen...
Ga je toch lekker wat binnen doen. Een leuke redelijk snelle klus is dit wandrek.


Een superleuk wandrek dat je overal in huis(en tuin) kunt gebruiken en dat absoluut niet moeilijk te maken is. Hier lees je er meer over!



Leave a Comment

Rensina Steursma zei

Hé wat grappig, heb net zelf mijn eigen wandrek gemaakt.
Hij is heel mooi geworden.
Nu gauw mijn kamer veranderen zodat hij daar ook echt in kan staan.
Liefs Rensina.

ByMir zei

Wat leuk zeg! Ik ga het zeker eens proberen.
Fijne avond.
Liefs,
Mirjam

Anneke zei

Wat een leuk idee zeg.
Groetjes anneke

Mirjam zei

Wat een gaaf rek, staat echt heel leuk!
Fijn weekend alvast,
Lieve groet,
Mirjam

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Je hebt altijd van die leuke dingen, Linda! Dit wandrek schrijf ik in mijn ideeën-boekje op. Heel leuk.

Lieve-Groetjes, Verie

Home is where the heart is zei

hey Linda,wat een leuk idee en ook ik heb hem opgeslagen
Fijn weekend alvast
grtzz Brigitte

Unknown zei

Ziet er inderdaad niet al te moeilijk uit. Zou ik dus ook moeten kunnen.
Fijn weekend, groetjes Ingrid.

Gwennie zei

Die is inderdaad erg leuk zeg!

Arja van Garderen fotografie en styling zei

Wat een leuk idee en ben gek op dat hout!
't is dat ik al een grote pallet heb anders had ik er zeker een gemaakt..;)
X Arja

Clarieke zei

Mooi zeg!