het geheim...

woensdag 28 mei 2014

I.v.m. de aanstormende verzenddatum van alle instaswaps krijg ik dagelijks vele mailtjes toegestuurd. Allemaal bestemd voor de website www.instaswap.nl. Een van die foto's wil ik ook met jullie delen want het is een mooie tekst van Sukha Amsterdam die een wellnessmagazine stond. Janet bedankt voor het doorsturen, ik denk dat dit eigenlijk wel de hele clou van het "swappen" is!


Mooi lang weekend allemaal!



Leave a Comment

Unknown zei

Oh, die is mooi om te lezen. En inderdaad als ik al die foto's voorbij zie komen. Krijg ik soms wel de kriebels over de hoeveelheid. Groetjes, Ageeth

Hannie zei

Mooie tekst.

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Prachtig gedicht, Linda! Je hebt een zeer mooie inspirerende blog, lees al je posten..super!

Lieve-Groetjes, Verie

Mirjam zei

Kijk dat is nou eens mooi gezegd, daar hou ik van...!
Ik wens je een heel fijne avond, en een heel mooie Hemelvaartdag,
Lieve groet,
Mirjam

House of Seasons zei

Dat is echt ZO mooi gezegd!
En zo moet toch eigenlijk alles gemaakt worden, zucht!
Was het maar waar.............
liefs
Lia

Unknown zei

Ja, heel erg mooi!
En een fijn lang weekend, groetjes Ingrid.

Anneke zei

Mooi gezegd.
Liefs Anneke

Gwennie zei

Mooi!

Rensina Steursma zei

Ik zag de prachtige quote ook al voorbij komen op IG.
Vind hem helemaal leuk en past idd goed bij de swap.
Ga hem misschien wel uitprinten en ophangen.
Lieve groet, Rensina

ByMir zei

Heel erg mooi en zo waar.
Liefs,
Mirjam