Weet je nog?

dinsdag 27 mei 2014

toen de zon zo lekker scheen??? (lol, dat was gisteren in mijn geval) 

 Gisteren na het eten rende mijn hubs en ik ons eerste post-hernia-rondje samen. *hoera* en we kozen voor het bos (het was nog licht en dan blieft ik niet over de straat te rennen....je snapt waarom ;)) en wat denk je...precies(maar dan ook precies) aan het einde van ons holletje lag dit prachtige veld met bloemen. Ik zag dat als een teken, hubs vond het weer een goeie smoes... ;)

 natuurlijk ging er een bosje mee naar huis.....

 en is het in onze hal Lente in Parijs! :)

Deze foto is niet van gisteren maar onze Bruce is zo lief en grappig. zie je de punten van die grassprieten? Dat deed hij niet hoor...neuh.....:).
Zonde want de uiteinden zijn zo leuk rood.....ik corrigeer...wáren zo leuk rood :). Mijn katten komen overal mee weg(dit overigens tot grote ergernis van de hubs want die houdt niet van katten :)).


Morgen weer regen? Gelukkig hebben we de foto's nog!

O en ps: wil je toch een beetje meegluren naar de ontknoping van de Instaswap summeredition ga dan naar www.instaswap.nl of naar het pinterestboard dat ik daarvoor heb aangemaakt. De pakketjes worden aankomend weekend verzonden!

Leave a Comment

ByMir zei

Goede van je... je eerste holletje! Weer langzaam aan erin zien te komen.
Gezellig zo, die bos veldbloemen in de hal. En ja... katten en hun streken. Ook hier komen ze met heul veul weg hahaha.
Fijne avond.
Liefs,
Mirjam

Unknown zei

Mooi veld daar zou ik ook voor stoppen en plukken.
Ach, zo'n ondeugend zwart lieverdje komt toch overal mee weg.
Groetjes, Ingrid.

lia zei

Dat jullie samen aan het rennen waren is voor je man al een heel goed teken.
En Bruce is zo lief en onschuldig;-))

Clipping Path Service zei

I'm personally a big fan of eenkleinstukjevanmij blog. Thanks for sharing this post.