Parislove....

maandag 12 mei 2014

*zucht*
ik heb het lange tijd soort van kunnen onderdrukken maar bij het zien van deze práchtige foto's slaat het weer in alle hevigheid toe.....ben toe aan dosis Parijs!





de foto's kwam ik tegen op Etsy en ik zou er m'n muur mee kunnen behangen!

*zucht*


Leave a Comment

Des guirlandes zei

O ja, zucht zucht.
Ik wil ook weer zóóó graag naar Parijs. Meestal komt dat gevoel in het voorjaar. zo naar de zomer toe.
Ik zeg: Gewoon doen!
Groeten,
Barry

Unknown zei

oe jaaaa...dat jankgevoel.....echt...op de trappen van de Sacre Coeur, tranen met tuiten! :D

Home and Lifestyle zei

Parijs veroorzaakt altijd vlinders in mijn buik. We zouden er in de meivakantie naar toe, maar helaas gooide een infectie bij manlief roet in de plannen. Geweldige foto's!

Liefs, Ingrid

Anneke zei

Ja het is een geweldige stad. Ik vind Frankrijk helemaal geweldig. Ik zou er best een vakantiehuisje willen hebben (zucht) en dan heerlijk alle markjes af(zucht)
Liefs Anneke

hokje zei

Blijft een prachtige stad...

Unknown zei

Oh, ik krijg ook meteen zin om te gaan.
Groetjes, Ingrid.

A fresh start of me zei

Hahahaha ik voel met je mee enne je kunt de foto'tjes toch viamartine kunnen afdrukken en opplakken op je muur ??
Kun je er altijd naar kijken ;)
Liefs Chris

Unknown zei

Ehum Chris, en jij denkt dat die foto's niet al in mn map Afbeeldingen zitten? ;-)

Unknown zei

Mooi hoor! Lekker wegdromen :-)

Cindy x