circle around mh17

woensdag 23 juli 2014

Vanmorgen was dit mijn "oproep" op Instagram

#mh17 would you Join me today to make a circle around all those people who lost their lives and around those they left behind? #circlearoundmh17#naastenliefde spread this picture so that by 15.55 hours this afternoon we stand together as one.

en toen gebeurde er dit: 





en dit zijn ze nog lang niet allemaal! Op dit moment zijn er 226 handen te zien onder die hashtag (#) en blijven er handen binnenkomen. Ook op Facebook zijn er een aantal gedeeld, heel indrukwekkend. Hoe klein het gebaar ook, het verdriet is zó groot bij de nabestaanden dat elke vorm van "backup" toch welkom is? Laten we en cirkel maken om al die mensen die er niet meer mogen zijn, en de mensen die zonder hen verder moeten....

Dankjewel iedereen voor het spontane delen! het is helaas het enige dat we kunnen doen...
Terwijl ik dit tiep luiden in ons dorp al de klokken, ik ga mn kaarsje aansteken en me voorbereiden op het moment dat we even met zn allen het hoofd buigen uit respect.



Leave a Comment

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Mooi Linda! Mijn respect!

Liefs, Verie

Mirjam zei

Prachtig initiatief!

x M

Anoniem zei

vorige week namen ze afscheid van hun dierbare en hun dierbare van hen." fijne vakantie hoor, mooi weer en stuur een kaartje en o ja kom gezond terug "
stilte en tranen

Mieke zei

Bedankt voor je mooie initiatief. Zo kunnen we elkaar toch steunen.

Tartelette Maison zei

Een heel mooi gebaar!

Mirjam zei

Zo mooi vind ik dit...

Anoniem zei

Hoe zal dat laatsten min. sec. geweest zijn man vrouw en kinderen .

Rensina Steursma zei

Echt een mooi gebaar Lynda!
Ik heb ook meegedaan en blijf kijken hoe de hoeveelheid handen stijgt.
Liefs, Rensina

Anneke zei

Zo'n mooi gebaar! En ik zie er nog steeds handen bij komen voor een hartverwarmende cirkel.
ThanX lieve Lynda!