Volle vaart richting zomer

woensdag 2 juli 2014

Zo, ik ben een beetje bijgekomen van de wedstrijd van afgelopen zondag ;), man wat was dat spánnend! Zelfs de meiden zaten te gillen op de bank (stomme voetbal). Gezellig, we ballen nog een ronde verder.



is het geen kunstwerk? Een dahlia uit de tuin, ik moet er elke dag naar kijken en aan voelen.

Hier in het zuiden staat de zomervakantie voor de deur, de middelbare school sluit hier deze week af en ik geloof dat de basisschool nog een weekje moet. De basisschool, wat lijkt dat ver weg. De meiden zijn gisteravond nog naar de musical van hun "oude school"gaan kijken en kwamen toch wel enigszins melancholiek terug. Ze missen hun schooltje ;)....iedereen kent iedereen, iedereen is aardig, geen sukkels die je kluisje slopen, leuke laatjes in je tafeltje etc etc. Basisschool rules als je het hier vraagt :).

De laatste proefwerken worden vandaag gedaan, meisje 2 gaat dan eindelijk vanavond haar grote helden zien: One Direction! Haar zus ging vorige week al maar dat ging ivm haar proefwerkweek dus niet. Ze telt de minuten en is er kláár voor. Vroeg zich nog wel even af of het niet schadelijk voor haar oren zou zijn. :)




De zomer, de tuin floreert en wij wachten op de echte zomerse dagen. Bring it on! volle vaart richting "zomer".  Een mazzeltje bij de HEMA zorgt ervoor dat ik ook gekleed de zon tegemoet kan treden ;) (na lang dubben de laatste roze in mijn maat zien hangen.....wat doe je dan? Kopen!) #maxiskirt


Vandaag werkt mn Lief thuis(elke woensdag) en ga ik proberen in beweging te krijgen. Ik wil deze houten stok ophangen aan mijn kant van het bed. We hebben namelijk onze kledingkast van de slaapkamer gehaald toen we een nieuw bed kregen. Hierdoor hebben we meer ruimte, maar wel minder plaats voor kleding(die hangt nu op zolder). Hij gooit z'n handeltje op een stoel, ik wil het dus uithangen aan die stok. Hij vindt 't niks(ik wil wel maar ik kan niet oplossing volgens hem) ik vind het leuk! Ik wil het ik wil het ik wil het.....wordt vervolgd dus.



 Juni was goed, een tikje onrustig(soort van achtbaan) maar wel vol mooie momenten. Samengevat in een collage ziet dat er ongeveer zo uit:



Mag ik je alleen nog wijzen op het leuke interview met Marit van Verknocht Styling? zij is verkoopstyliste en misschien is er hier iemand die zijn/haar huis wil verkopen en nog best wat hulp kan gebruiken!

Happy Humpday!







Leave a Comment

Rensina Steursma zei

Wat een leuke, uitgebreide blogpost! Ik geniet iedere keer van je mooie bloemensmap. Dus blijf vooral doorgaan en deze op IG plaatsen haha.
Lieve groet, Rensina

ByMir zei

Wat een leuke post en wat een geweldig leuke outfit. Jij bent er inderdaad helemaal klaar voor.
Dat juli maar wat rustig mag verlopen dan juni.
Liefs,
Mirjam

Mirjam zei

Oh Dahlia's, daar ben ik gek op, ik moet snel weer eens kijken of mijn bloemenstalletje ze ook al heeft.
Wat een leuke zomerse outfit heb je daar.
Fijn voor je dochter dat ze zo'n leuke avond tegemoetziet.. o nee, inmiddels is het allang voorbij, hoop dat ze het leuk gehad heeft...
Ik wens je een heerlijke avond,
Lieve groet,
Mirjam

Anneke zei

Wat kan er in zo'n maand veel gebeuren he? One Direction heeft je dochter het naar haar zin gehad?
Jakleine meisjes worden groot (zucht)
Een fijn weekend, liefs Anneke

Carla zei

Meisje...ik ga je een hele fijne zomer wensen.
Die hopelijk beter word, dan dat ik nu naar buiten kijk ;-(

lieve groetjes Carla.