Voetbal kijken in stijl

woensdag 9 juli 2014

Posters posters posters, al een hele tijd zijn posters met spreuken een snelle en leuke manier om je huis te decoreren. Zo dus ook tijdens het WK! The Birds and Bees deelt al een paar wedstrijden lang gratis posters uit! Elke wedstrijd een andere poster, zo leuk! Mail (ze mailt 'm je, zelf even uitprinten) nog even snel naar Nanda ( en doe haar mijn hartelijke groeten ;)) en hang je poster trots boven je tv!


 deze heb ik vandaag aan mijn collectie toegvoegd...


en deze is van afgelopen zaterdag.

Ik had er nog een maar die is in de transfer tussen mij en mijn man verloren gegaan geloof ik ;).

HUP HOLLAND!

Voetbal kijken in stijl ;), fijne sportieve avond!


Leave a Comment

Mirjam zei

En leuk zijn ze....!!
Geniet van de wedstrijd vanavond...
Liefs,
Mirjam