Life goes on!

donderdag 10 juli 2014

Zowel tijdens de dagen met enorm veel regen als na een verloren halve finale :).

Twee dagen onophoudelijke stortbuien! Zelden zoveel regen tegelijk gezien, putdeksels die omhoog kwamen en straten die blank stonden....zomer 2014 ;). Maar vandaag ziet het er alweer anders uit. Ben ik blij dat ik op maandag door heb gezet en de achtertuin compleet van onkruid tussen de stenen heb ontdaan!( een prutklus maar dan heb je wel weer wat). 
de rechterkant van ons bescheiden rijtjeshuistuintje....klaar om uren te zitten

De regen dwong ons binnen bezig te zijn, dat deed ik dus. Ik tekende op een kastdeur in de waskeuken. Er zijn ook stickers verkrijgbaar van deze wassymbolen maar daarop wachten.....wilde ik niet ;)...het moest nú! O én, het scheelt 27 euro...detail;).


twee van de drie wassymbolen op de kastdeur, rechts ernaast kwam er nog een. De stippen zijn ook gewoon zwart hoor maar de waskeuken is zó smal dat recht ervoor staan niet goed gaat.


Na een helaas verloren halve finale(zó zonde maar wat hebben ze het goed gedaan de afgelopen tijd en wat was het gezellig) gaat het leven vanmorgen gewoon weer verder. Wat aanmodderen in de tuin (die hopelijk weer opdroogt na al die regen), een heel rustgevende en leuke bezigheid is het maken van een mandala! Van bloemblaadjes en bloemetjes ja. Compleet onbruikbaar maar het doen is zo leuk ;). Probeer het eens, het zal je verbazen.



Geniet van de aankomende zomerse dagen!




Leave a Comment

Mirjam zei

Echt een prachtige mandala...
Fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

lia zei

Dat ziet er leuk uit die mandala. (nooit van gehoord trouwens)
En je tuintje ziet er weer piekfijn uit.
Hoop dat we dit weekend weer lekker buiten kunnen zitten.

Des guirlandes zei

Wij hebben ook een 'rijtjeshuistuintje'. Maar o, wat genieten we ervan.
Groeten,
Barry

Des guirlandes zei

O ja, ik heb de phonewallet ontvangen hoor! Bij de eerstvolgende post zal ik het vermelden met een foto.
Doei
Barry

Carla zei

Zo heeft elk nadeel zijn voordeel !!
Mooi geworden hoor.
En nu weer regen bij jullie horde ik...of valt het wel mee waar jij woont??

nou sterkte met al die nattigheid.

lieve groetjes Carla.

Unknown zei

Mooi je Mandela! Ik ken het alleen van tekenen en inkleuren. Maar dit is ook een idee.
Alvast een fijn weekend, groetjes, Ingrid.