Hup Holland

zondag 29 juni 2014

Wat is het spannend!! Normaliter kijk ik echt nooit naar voetbal maar het EK en het WK vind ik wel heel erg gezellig! Met z'n allen op de bank, pa als live verslaggever(tot grote ergernis van de meiden) en ma die dolenthousiast is als er een goal valt en er verder niks van snapt! :)



Voor elke wedstrijd heb ik tot nu toe wat voorbereidingen getroffen, hetzij op het gebied van decoratie of op het gebied van hapjes (meestal een combi van beiden) maar dit keer heb ik een vriendelijk docht dringend verzoek voor de Mexicanen ;)(of zeg ik liever Mexiganen?)

Note: je moet het melodietjes van de Zangeres Zonder Naam erbij denken he...."Mexigo, Mexiiihiiiiihiiihihihigooooooo"! (zo, nu hebben jullie het ook in je hoofd, instagram is al besmet *grijnst*)

Hup Holland!  sportieve avond allemaal!



Leave a Comment

Mirjam zei

Geniet van de wedstrijd vanavond...
Liefs,
Mirjam

Home and Lifestyle zei

De eerste helft is gespeeld...zo dadelijk het vervolg :-). Proost...op de goede afloop!

Home and Lifestyle zei

Haha...dat proosten heeft wel geholpen ;-)!! Jeuhhhh

Corine(THUIS) zei

DOORRRRRRR!