handigheidje in roze voor jou?

dinsdag 17 juni 2014

Ik merk dat ik steeds meer een "hekel" krijg aan het geleur met een (te grote) handtas. Ik heb tassen in vele soorten en maten maar bijna allemaal zijn ze groot! Nou heb ik de laatste tijd wat clutches aangeschaft maar ook die prop ik vol. Wat heb je nou toch eigenlijk nodig als je ergens op een terras gaat zitten? Even snel naar de bakker? 

Een tijdje geleden zag ik bij Esmee-styling (webshop met merken als o.a. Biba sieraden, Clayre & Eef, IB Laursen Mynte Servies, IB Laursen, Krasilnikoff, Tafelgut, Op de Maalzolder en Natuurlijk Yvon en artikelen van oorbellen tot thee en van tafelzeil tot hammamdoen...en heul veel daar tussenin)
de phonewallet voorbij komen. Een portemonee waar ook je telefoon in past! Al je pasjes bij de hand, wat (klein)geld en je telefoon, in één hand. Handig! Zeker met het oog op de aankomende vakantie is het wel fijn als je geen omkijken hebt naar je tas maar toch je geld en je telefoon bij de hand hebt. De wallets zijn er in verschillende kleuren maar........."we" geven een ROZE weg! (you know why ;)).



Waarom we kozen voor de roze? Hee, dit is mijn blog, dus roze ligt enorm voor de hand ;). Maar het assortiment van Esmee-styling wordt ook vooral gekenmerkt door leuke pastelkleuren dus om die sfeer te blijven.....
een gezellige roze met een mintkleurig accent, helemaal passend in de huidige trend. De phonewallet is 15x10x3 en het telefoonvakje is 14,5x8x1,5. De wallet heeft twee vakken die met één rits afgesloten kunnen worden, 2 zijvakken en een handig polsbandje.

Wil jij deze zomer wel met minder ballast op pad? Wil je kans maken op deze roze phonewallet dan laat je een reactie achter onder dit bericht en het zou helemaal leuk zijn als je een beetje roze verspreidt en bovenstaande foto op je blog/instagram /Facebook zet.

Tot vrijdag!






Leave a Comment

WelkeElke zei

Goedemorgen, dit roze exemplaar wil ik wel! Het lijkt mij inderdaad erg handig . En...er kan niet genoeg roze in de wereld zijn toch?!
Groetjes Elke
WelkeElke.blogspot.nl

jessica IG @412Jess zei

Wow die is zeker leuk!! Wat zou ik die graag winnen!!

done by myself zei

Hele mooie portemonnee en inderdaad, super praktisch!

Arda zei

Dol op roze en handigheid..!

Suus zei

Prachtig roze ! Ik doe mee, zal hem, gelijk delen !
Door jou ben ik ook een beetje aangestoken met het roze virus;)

Succes allemaal!

Liefs Suus

Femke zei

Wat mooi! En handig bovendien.
Die wil ik wel 😊

Alexandra zei

Wat een beauty...die zou wel goed van pas komen ga hem gelijk delen en duimen draaien!
Succes ;)

Anna Marie zei

Ja, deze is wel leuk. Maar ook wel roze. Ben alleen altijd of mijn telefoon kwijt, of mijn hele tas. Dus...

Karlijn | Vivifier zei

Wow, hier komt handigheid en pracht samen. Geweldig! Lekker praktisch, mooi, aansluitend op minimalisme: yes! En dan ook nog eens tegelijk een goede hoes voor de telefoon 👍😍

maartjemaakt zei

Ja gaaf en handig! Ik zal de foto op IG verspreiden! @maartjeb

Arja van Garderen fotografie en styling zei

Ohhh ja!! Leuk!
Ik doe heel graag mee!
Mijn tas is echt een groot slagveld en moet nodig organiseren dit lijkt me dan ook een super handig én ook nog eens stylish verantwoord hahah.
Ideaal ook voor op vakantie als je nog een drankje gaat doen, je hoeft dan niet heel je hutkoffer mee te nemen hahah.
Ik ben verliefd!
X Arja

Des guirlandes zei

Wauwie! JA die wil ik! Wat een supergaaf ding. Ik zet meteen de foto op mijn blog.
Normaal gesproken loop ik altijd met van die 'hutkoffers' en moet ik gaan graven naar m'n huissleutels of portemonnee. Gek wordt ik ervan.
Dit is ideaal en zeker voor op vakantie.
Ik zeg DOEN!
groeten,
Barry

Unknown zei

Nice and Pink... You can never have too much happy! Liefs Femke

Kim zei

Oei! Die is ontzettend mooi! Die wil ik graag winnen!

Wilma zei

Owh, super handig!! Waarom is dit nog niet eerder bedacht? En mooi roze is nooit lelijk.

Anneke zei

Ja ik sluit me bij de dames aan. Ik doe heel graag mee.
Liefs Anneke

joycehilverd zei

Wat een leuke handige mini -beurs -telefoon-tas. Die zou ik heel graag winnen. En rose is het helemaal.
Liefs joyce

joycehilverd zei

Wat een leuke handige mini -beurs -telefoon-tas. Die zou ik heel graag winnen. En rose is het helemaal.
Liefs joyce

Chantal zei

I-DE-AAL!!
X

Alma van Harskamp zei

Minder ballast. Daar heb je mij mee. En dan ook nog eens in mijn favoriete kleuren. Meer heb ik niet nodig om happy van te worden. Ik vind hem geweldig!!!

Unknown zei

In 1 woord SUPER!! Wat beauty en ook nog is handig..zeker met het gesjouw van een maxicosi en luiertas komt deze mooie phonecase echt als geroepen en ook nog is in mijn lievelingskleur dus deel hem graag op mijn instagram (helaas geen blog) 'liefslil'

Anoniem zei

Yep ook ik love pink. Het winnen zou dan ook fantastisch zijn!

Unknown zei

Super handig!

Anoniem zei

Jaaaaaa, dit is helemaal iets voor mij Lynda! Echt een item dat je MOET hebben, fijne kleur en ziet er supermooi afgewerkt uit. Ik wandel heel veel met met hond en heb de zakken van mijn jas, maar met mooi weer dus mijn broekzak helemaal vol met van alles, waaronder telefoon en wat losgeld. Wat een handige oplossing zou dit zijn! Ik wacht nog even af, maar gezien het feit dat ik niet gelukkig ben in het spel, maar gelukkig wel in de liefde ;) denk ik dat ik zelf maar een exemplaar ga aanschaffen. Leuk trouwens, je weblog! Groetjes,
Linda (lindaloveschocolate).

Elsina zei

Heel mooi en lijkt me superhandig!
groetjes, Elsina

Riz zei

OOhhh wat gaaaf!!!! ik ben dat gezeul met tassen ook wel zat, zeker op zaterdag als ik de boodschappen aan het doen ben. Het enige wat ik mee zou moeten nemen is mijn geld en telefoon.. maar zie dat maar eens in mijn kleine handjes te houden... Dit zou een uitkomst zijn!!! Ik ga je ff delen op Instagram!

Lieve Groetjes Riz

Astrid zei

Wauw! Zo mooi. Daar zou zelfs mijn telefoon veilig in zijn!

Anita zei

Hoe leuk! Ik loot graag mee. X

Unknown zei

Yes please! Ik, als "meisje" in een huis met 4 (!) mannen kan wel wat roze gebruiken ;) Zou echt heel leuk zijn om te winnen!

Anoniem zei

Naast die ontzettende luierwas die meegesjouwd moet worden, is dit fijne kleine exemplaar meer dan welkom! :)

ByMir zei

Ben dol op al het moois van Esmee. Haar website is dan ook niet veilig voor mij. Heb de wallet al eens voorbij zien komen, maar het toch niet aangedurfd. Maar nu ik jouw recensie er zo over lees wil ik de gok toch wagen. Ook ik ben het geleur met tassen beu. De meiden zijn inmiddels groot genoeg, dus de natte doekjes, luiers en andere benodigde spullen hoeven niet meer mee. Mijn tas mag na 6 jaar wel met pensioen :)
Liefs,
Mirjam

It's me zei

Tja...waarom roze !!!!...hihihi....ik doe graag mee.....liefs van mij...xxx !

Me Peerless zei

Ziet er super mooi uit! Zag de foto langskomen op instagram moest meteen reageren! Lijkt me super handig!

Groetjes
Meral
Me-peerless.blogspot.nl

Anoniem zei

Hallo

Deze is geweldig en zou ik ook wel willen.
Hopelijk mag ik vanuit België ook meedoen.

groetjes anja

Lalot zei

Wat een schatje! Ik zie mezelf al staan op een festivalletje met dit handige dingetje op zak. En zeg nou zelf wie houd er niet van roze en al helemaal in de combinatie met mintgroen! Love it!! <4

Jolanda zei

Mag ik mee doen??!!! Ik heb m gedeeld via mijn facebook, lieve groet

Mariska zei

O die wil ik graag hebben...heel handig want nu sjouw ik met drie tassen...1 luiertas voor Judah, een rugzakje vd meiden en mijn eigen tas...dan kan ik gewoon mijn wallet bij de meiden in doen en dat is veel handiger!!! Dus IK WIL WINNEN!!!!

Nelle zei

hoi,

Jaa zou graag winnen. Ik loot mee

Glancy zei

Super leuk en lekker meisjesachtig, past bij me :-) Ik ben geen tassenvrouw dus is dit een perfecte oplossing!

MaksiTaksi zei

Die is leuk en handig. Die zou ik graag willen winnen.