Hoera het is vandaag!

zaterdag 21 juni 2014


Om meer dan één reden ben ik blij met vandaag! Het is zaterdag, de zomer is vandaag begonnen, ik haalde m'n nieuwe auto op én (en voorgaande reden is de oorzaak van het feit dat jullie even moesten wachten) vandaag maak ik de winnaar bekend van die té leuke roze phone wallet!


Ik heb de loting aan Esmeralda zelf overgelaten dus ik wens uit niemand haar balboekje geschrapt te worden ;). De lucky lady die ik van harte feliciteer met haar must have voor deze zomer is Barry! Barry wil je me je adres mailen?
Won je 'm niet maar wíl je er wel een, dan adviseer ik je naar de webshop te gaan want ik weet dat er al verschillende besteld zijn de afgelopen week. Er zijn diverse kleuren, voor hen die niet van roze houden ;).

Ik wens jullie allemaal een geweldige zomer!



Leave a Comment

Anneke zei

Barry van harte gefeliciteerd hoor. Het is echt een leuke give away.
Fijn weekend, liefs Anneke

ByMir zei

Van harte Barry. En jij veel plezier van je nieuwe auto Lynda.
Fijn weekend.
Liefs,
Mirjam

A fresh start of me zei

Wauwie je nieuwe auto...is het een mooi bakkie ?
Barry van harte gefeliciteerd met je prijs..
Groetjes Chris

Des guirlandes zei

Leuk leuk! Ik laat zo snel mogelijk wat van me horen. Ik zit nu in de auto terug uit Frankrijk en heb nu heel even wifi. Tot vanavond of morgen groetjes Barry

Alexandra zei

Gefeliciteerd Barry super leuk ;)