IJspret!

vrijdag 27 juni 2014

en jij dacht dat ik weer over winter en sneeuw zou beginnen hè? ;)

Ik wil iets anders met je delen, iets anders waar ik veel van hou, IJS! Alleen.......het was afgelopen maandag weer zo'n maandag....ik ben wéér eens de strijd met de kilo's aan te gaan. Dus ijs, mag, maar liefst natuurlijk met mate. Waar struikel ik vandaag over? Een te gek boek met de titel "IJspret". De Zweedse foodblogger Linda Lomelino heeft het boek uitgebracht en elke foto spat van het papier! De verleiding ligt op elke pagina op de loer, een boek voor de echte ijs/bakliefhebber. That would be me, maar nu dus even niet. Dus....deel ik het met jullie, kunnen jullie er misschien lekker wat mee doen, geniet ervan, ik wil het níet horen! ;P






 dit was de ijstaart die me vanmiddag paginagroot aanstaarde....vind het écht wat voor jullie !! ;)



Musthave toch? Je koopt het hier met één klik .


ijspret!



Leave a Comment

Mirjam zei

Ik ben gek op allerlei lekkers, maar ijs... Daar bennik niet zo van...
Ik wens je een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Rensina Steursma zei

Jaaa dit boek lijkt me super.
Alleen de voorkant vind ik er al geweldig uitzien.
Bedankt voor het delen.
Lieve groet, Rensina