droomhuis

donderdag 19 juni 2014

Kijk, als "southern belle";) kun je de charme van een schattig kerkje wel waarderen. Helemaal tof wordt een kerk als hij er na een flinke verbouwing zó uit gaat zien! Ik heb 'm hier al gedeeld maar weet zeker dat hier ook mensen zijn die moeten zuchten bij het zien van zoveel moois!

Wonen in een kerk

















Wil je alle foto's zien dan moet je dus even op bovengenoemde link klikken, daar vind je ook de bron van de foto's.

Denk je nog aan de roze give away? Daarvan maken we zaterdag de 21e de winnaar bekend!




Leave a Comment

Rensina Steursma zei

Heel mooi!!
Maar het lijkt me toch wel een beetje vreemd om in een kerk te wonen hoor.
Lieve groet, Rensina

blauwesokken zei

Prachtig! Die schommel vind ik het allerallerallerleukst! :-)

Anneke zei

Wat een geweldige ruimte mooi hoor
Liefs Anneke

It's me zei

Wowwwww superrrr gaaf zeg ....!

It's me zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Corine(THUIS) zei

Ohhh geweldig!

Unknown zei

Ik vind het echt geweldig weer net eens wat anders. Ik vind dat ze de mensen moeten promoten om huizen met een geschiedenis te renoveren.
=) deze mensen kunnen wel iets uniek zeggen: ik woon in een kerk...de meeste mensen zouden het niet direct geloven denk ik.
Maar bon, een prettige week verder, groetjes Jilly van Garcya's place

ByMir zei

Daar hebben ze echt iets moois van gemaakt. Lijkt me ook gaaf, om in een bijzonder, anders-dan-anders, pand te wonen.
Liefs,
Mirjam
(mooisvanmadeliefste.blogspot.nl/)

lia zei

WOW Geweldig!!!

House of Seasons zei

Ik heb daar ook altijd iets mee, zo'n verbouwde kerk of school of loft of whatever!
Zucht, vanuit mn rijtjeshuisje.....

jayson zei

dat is zeker een droom huis!!