ik neem je (weer) even mee...

woensdag 25 juni 2014

Ik denk dat bijna iedereen hier weleens een woonmagazine doorkijkt. De huizen die je ziet zijn zo héél vaak in het buitenland. Dat vind ik zónde want kijk eens wat een mooie interieurs we ook in Nederland hebben! Ik raakte ernstig gecharmeerd van het huis van Noëlla. Zij stuurde mij maar liefst 41 foto's om uit te kiezen(yeah right) maar jullie kennen mij....een Lynda kan heul moeilijk kiezen. Het zijn geen 41 maar wel veel. Hier een sneak peek, de rest op de website.





Benieuwd wanneer we dit interieur in een blaadje terug gaan zien ;)



Leave a Comment

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig ziet er super uit ....Wij in Nederland kunnen er ook wat van ;-) dat blijkt maar eens ...fijne week lieve groet rosita

lia zei

Mooi, fris en niet alledaags.

Claudia B. zei

Bank is fantastisch! Ik ga nog even bij de andere foto's kijken. ..

Rensina Steursma zei

Wat een prachtig huis!
Heel mooi dat er nu eens een uit in NL wordt gedeeld inderdaad. Vaak is het uit een scandinavisch land ofzo.
Groetjes Rensina

ByMir zei

Ah erg mooi zeg! En inderdaad, in Nederland is ook voldoende moois te zien, dus kom maar op met de Nederlandse woonkamers (en meer) in de bladen.
Fijne dag nog.
Liefs,
Mirjam

Anna Marie zei

Mooi die enorme ramen. Lekker licht in je huis.

Unknown zei

Ziet er leuk uit.
Het lijkt ook een jong interieur :-)
Groetjes Jilly, Garcya's place

Jolanda zei

Wow! Helemaal mijn stijl.

Madelief zei

Inderdaad een prachtig interieur Lynda!!

Madelief x

Marit zei

Wow, geweldig mooi!!

Esther zei

Wat mooi! Zo heerlijk licht.