Op herhaling

maandag 16 juni 2014

.....zowel meisje 1 (herexamen economie morgenmiddag) als mijn oproep. Ik plaatste 'm al op mijn Facebookpagina en op Twitter en ik gooi 'm er hier ook nog even tegenaan. Je kent de Brabantia vuilnisbakken wel? Daar horen passende afvalzakken bij en die zakken willen ze wat leuker maken. Dus organiseren ze een wedstrijd. Ik deed mee en hoop op zo'n toffe afvalbak! Heb ik wel wat hulp nodig, may I have your votes please?
 Gewoon even klikken en stemmen( kijk links iets onder mijn naam, daar staat een +stem...) en you make my day! :)



Dank, zowel voor het stemmen als voor extra "kick-ass"kaarsjes morgen tussen 13.30uur en 15.30 uur! ;)



Leave a Comment

Mirjam zei

Als ik er op klik heb ik dan gelijk gestemd? Ik zie nergens iets om op te klikken en te stemmen namelijk...
Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Unknown zei

Onder mijn zak staat details en stem als t goed is?

Corine(THUIS) zei

Ik heb 'm geliked, is dat dan een stem?
En natuurlijk duim ik voor de her van meisje 1!

Mirjam zei

Mij lukt het ook niet. Ik heb je opnieuw gezocht, via het zoekmenu en dan zie je dat je eerst moet inloggen. Vandaar dat het niet lukt. Leuke tekst, trouwens!

Rensina Steursma zei

Ik ga meteen even stemmen!
Succes voor je dochter, ik duim hoor! :)

Anneke zei

Mijn stem heb je hoor
succes