Het is tijd!

vrijdag 19 juni 2015

De mannen en vrouwen van Puik-Art hebben de afgelopen tijd hard gewerkt om het te verwezenlijken....de ontwerpen van Puik Art zullen vanaf dit weekend ook bij de Bijenkorf te koop zijn! Gefeliciteerd jongens, dat is een Puik stukje werk! Het is voor jullie tijd voor een borrel om te vieren dat jullie mooie ontwerpen weer een stapje dichter bij de consument komen.

Ik liet jullie al eens eerder wat van Puik Art zien. Zo waren daar de Boeien, het leuke peper en zoutstel van glas. En natuurlijk de Tulight die ik weg mocht geven! Nu is er een nieuwe aanwinst in huize H te bewonderen namelijk de Clork! Na al het schilderwerk van de afgelopen maanden klaagden mijn gezinsleden dat de klok er niet meer/nog niet hing. Nou heb ik dat nooit écht mooi gevonden, een wandklok, dus ik had geen haast met het terughangen ervan. Van uitstel kwam gelukkig ook dit keer weer afstel want ik heb de troepen hier in huis ervan kunnen overtuigen dat een staand klokje ook heel erg leuk en handig is. Ik kan erg overtuigend zijn, blijkbaar....




zoals dat dan gaat als je iets nieuws hebt (hier in elk geval wel) ren je er de hele kamer mee door want waar o waar staat hij nou het allerleukste? Ik heb de man des huizes zijn zin gegeven (geven en nemen he :P ) en hij staat onder de tv op het meubel.
Hij is gemaakt van kurk en zoals je ziet een hele minimalistische wijzerplaat. Ik koos voor de naturel uitvoering maar hij is er ook in zwart, ook erg stoer!

                       
Hij staat echt overal leuk! 


De Clork is een ontwerp van Ilias Ernst, een van de ontwerpers aangesloten bij het collectief Puik Art.




Leave a Comment

Indruk zei

Prachtig vind ik hem, heb hem hier ook staan. Ondanks dat mijn dochtertjes het lastig klokkijken vinden, vind ik het een lust voor het oog! Pascale X

Tante Mali zei

Wow, what a wonderful design!!! Thank you for sharing. It's adorable!
Happy days
Elisabeth