mijn nieuwe ligstoel

donderdag 25 juni 2015

Heel even dacht ik dat ik weer eens te voorbarig was geweest met het aanschaffen van een nieuwe ligstoel. Het voorval een paar winters geleden dat ik eindelijk eens een sneeuwschuiver kocht maar er géén winter van betekenis kwam..... Of hoe typisch het was dat ik mijn doos met zomerkleding een tijdje geleden toen het al eerder warm was niet kon vinden en toen ik hem eenmaal vond we werden beloond met twee hele frisse weken....ik bedoel maar.

Er moest een nieuwe ligstoel komen want van de vier die we er hadden was er een versleten. Zo'n "wipstoel", je kent ze wel, waarmee ik elke keer het idee had dat ik achterover kiepte. De nieuwe ligstoel is dus pour moi!  Vandaag dan eindelijk hét moment om 'm in te wijden! Ik kocht 'm op Otto.nl.







 Zo, snel liggen op MIJN ligbed voordat er een puubster haar kans schoon ziet!

Leave a Comment

Mirjam zei

Dat is een mooierdje, en nu maar heel veel genieten in die lekkere stoel...
Liefs,
Mirjam

Rensina Steursma zei

Wat een lekkere ligstoel!
Mooi gestyled ook ;)
Lekker genieten nu.
Groetjes, Rensina

Marjan zei

Oh lijkt me een heerlijke stoel! Wordt morgen ook lekker weer, dus dat wordt genieten!
Groetjes
Marjan

Home and Lifestyle zei

De komende week krijg je alle tijd om de stoel uit te testen, want de zomer komt er aan. Lijkt mij een heerlijk stoeltje!

Liefs, Ingrid

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Heerlijk, Linda! Dat ziet er mooi en uitnodigend uit! :)
Geniet ervan..

Lieve-Groetjes,
Verie

Indruk zei

Heerlijke stoel en ik vind ze altijd nog mooier als ze een beetje vergrijsd zijn. Leuke kussentjes liggen er ook in. Geniet van je nieuwe stoel, je hebt hem helemaal op tijd neergezet want de tropische temperaturen komen er aan! Fijn weekend, Pascale X

lia zei

Jij bent in ieder geval op tijd voor de hittegolf!!
Want dan kun je heerlijk luieren, alleen niet op Dinsdag.

Fijn weekend