BOE..

woensdag 11 juli 2012

Weten jullie nog? DIT
Cool en schattig vonden de meiden me toen!;)

 Gelukkig heeft het ijzeren gordijn zijn werk gedaan en mocht het er vorige week uit! Het was even wennen, maar vanaf nu ben ik alleen nog schattig *kuch* zeggen de girls hier(ben op mn hoede;))

 Beugel eruit--> nieuwe coupe! Volg je me op Facebook  
dan weet je tenminste wie ik ben :P!

Liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Huys 50 zei

Wat een smile zeg !!!

Groetjes
Dicky Marie

Anoniem zei

Nou je ziet er top uit hoor, hippe mama hebben je dochters.

Big smile groetjes

Agnes zei

Top! Is dus allemaal niet voor niets geweest! Keep on smiling!
Lieve groet,
Agnes

basichus zei

Smile, Smile hahahahah....

Kram/Marion

It's me zei

Meid je straalt........!!...goed hoor !!...liefs Ria...xxx..

lia zei

Schattig... en zonder beugel ook wel cool hoor.
Facebook....ik ben me er net in aan het oriënteren. Tja, met de tijd mee gaan hé.

Liefs Lia

Madelief zei

Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn. De beugel er eindelijk uit! Je staat prachtig op de foto!!

Een gezellige avond!

Madelief x

What's in a day zei

Hij heeft zijn werk gedaan en hoe.....boe.......
Geweldige smile, de meiden hebben gelijk!!!!

Lieve groetjes♥

Saskia zei

wauw wat een schone madam!!!

Tanja zei

Geweldige big smile, dat ziet er heel mooi uit meis, het wachten helemaal waard geweest, maar wat zal het lekker aanvoelen, nu.

Liefs
Tanja

Alie zei

Nou, het is goed gelukt hoor! Onze dochter wilde zelf een beugel, was eigenlijk niet echt nodig, maar ja, vandaag de dag moet alles echt recht staan. Geloof dat ze er al aardig mee aan is. Groetjes Alie

Kom Achterom zei

Zo zeg dat ziet er mooi uit! Wie is die tandpasta dame??? hihihi
Fijne dag
Yolanda

Carla zei

Wauw...da's niet voor niets geweest...prachtig gebitje hoor!

Liefs Carla

G-STYLE zei

Goh wat een knapperd ben je ... met en film-sterren-lach nog wel !

fijne vakantie , lieve groet Gea

hokje zei

Wat zal dat een opluchting zijn! Een prachtige tandpasta-smile als eindresultaat ;)

Groeten, Miranda

Mirjam zei

Nou je hebt het tenminste niet voor niets ondergaan, dat ijzeren gordijn... mooi hoor zo...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Bij Guusje Thuis zei

Smile!! Beugelen-voor-volwassenen is in jouw geval prima gelukt! Ik deed dat zo'n 10 jaar geleden en moet eigenlijk eerst nog "even" een operatie ondergaan en dan nog een keer beugelen ... ben vooral voor dat eerste druk bezig moed te verzamelen.

Elly's kleine idylle zei

Wat een schoonheid zeg !!!!Het ziet er prachtig uit Linda en het is het lange wachten zeker de moeite waard geweest.....En nu hééééééél véééééééééééél lachen hoor !!!!!!lieve groetje...ELLY.

Mayflower zei

Laat jij me even schrikken met je BOE-geroep hihi.
Wat zie je er prachtig uit Lynda en wat zal het heerlijk zijn dat al dat ijzer nu uit je mond is.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Nicole Claudia zei

O, heerlijk dat 'ie eruit is. Ramon en Kirsten willen er ook zo graag vanaf... (ze zijn vanaf januari 2009 al bezig en zijn het goed zat!).

Je ziet er prachtig uit hoor! Wat zal je nu lekker alles kunnen eten, zonder elke keer het ijzerwerk schoon te moeten prutsen!!

Groetjes, Collie

House of Seasons zei

WOW wat stoer van je en geweldig resultaat zeg!!!!
Liefs
Lia