We zullen zien...

dinsdag 17 juli 2012

Soortgelijke kiekjes of/en misschien wel héle andere, binnenkort op m'n eigen cameraatje, nu nog geleend van het WWW



Meisje 2 heeft al bijna 3 weken lang een ingepakte koffer onder haar bed liggen, dus ja het wordt tijd dat we kunnen gaan. Nog even geduld!

Liefs,
Lynda  

Leave a Comment

Ger zei

.....NOU...je plaatjes komen heel aardig in de richting van de oriëntaals Noord-Afrikaanse stijl;-)......lijkt wel of je al terug bent en ik door je vakantie foto album aan het bladeren ben.....

Ik wens jullie in elk geval de nodige voorpret!!!

Lieve groeten,
Ger

Fem zei

hoi Lynda,

We komen elkaar regelmatig tegen op Pinterest, pinsters van het eerste uur, hoe leuk dat ik je per toeval hier heb gevonden! Je hebt zo'n leuke schrijfstijl, ik ga je hier ook volgen. Ik wens je alvast een super vakantie in Tunesie :-))
groetjes, Fem

It's me zei

Geniet !!!...liefs Ria...xxx...

Abacaxi & Hortelã zei

En meisje 2 heeft helemaal gelijk: die zomerkleren kunnen rustig al het koffer in, die heb je hier toch niet nodig :)
Enjoy to the max!
X

lia zei

Jij gaat in ieder geval ZON krijgen..) Volgens Piet word het hier ook beter, maar ja... afwachten maar. Hoe lang ga je?

Liefs..)

Bij Guusje Thuis zei

Die zon pik jij in ieder geval mee en verder ... gewoon genieten, meer hoef je niet te doen :-)

Mirjam zei

Heerlijke plaatjes, Lynda, ben heel benieuwd naar wat jij allemaal mee naar huis brengt aan beelden...
Voor vandaag een heel mooie dag gewenst,
Liefs,
Mirjam