Tipje?

zaterdag 14 juli 2012


 Afbouwen, ontladen en voorbereiden op de vakantie...hm hm...kan ik, althans...nog maar een paar dingen, dan kan ik dat ;).
Wartaal? Oud nieuws, maar allemaal zo typerend voor Lynda, I know.
Zelfkennis is het begin van veranderingen? Nope....de aard van het beestje kun je er niet helemaal uithalen, je kunt het proberen te leiden, beetje sturen hier en daar, maar de kern blijft de kern en die is "onrustig":). So be it!
Sommige van jullie volgen mij op Facebook en zien me daar ook drukkig zijn, het spijt me als er sprake is van overkill...voor jou :P.(en dit bedoel ik niet kattig:)) Er zijn een hoop leuke dingen die lopen en die nog niet helemaal zijn waar ik ze wil hebben maar met een beetje gedinges* komen "we"er wel.

Als je je nou afvraagt wat dat Tipje is? GEDINGES*......uitleg volgt....maar niet nu;P....

Liefs,
Lynda 

* geduld 

Leave a Comment

lia zei

Och, je bent gewoon Lynda zoals we die inmiddels al wel kennen.
En dat is goed hoor.....

Fijn weekend
liefs Lia

Mirjam zei

Ja hoor, net als anders... gelukkig ben ik heel geduldig anders ging ik je nu op facebook vragen wat je bedoelt...haha...
Uitleg komt dus nog... okee!!
Ik wens je eerst maar een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

It's me zei

Jij bent helemaal niet druk op fb......jij bent gewoon Lynda......mens waar haal je de tijd vandaan ??.....kuchhhh....xxx..

elv's zei

Stiekum denk ik wel eens..... slaapt zij wel? Maar dan zie ik je nieuwe foto.... hmmm... heel fris en fruitig.... en dan gooi ik t maar op energie en inspiratie.... en jah.... daar plukken wij de vruchten weer van... ik zeg... spannend... we zien het wel :-)

elv's zei

Stiekum denk ik wel eens..... slaapt zij wel? Maar dan zie ik je nieuwe foto.... hmmm... heel fris en fruitig.... en dan gooi ik t maar op energie en inspiratie.... en jah.... daar plukken wij de vruchten weer van... ik zeg... spannend... we zien het wel :-)

It's me zei

Ik voel me als die kat in dat potje...snappie...kan geen kant op.....heb medicatie als sinds donderdag..therapie ook....en mag een week niet sporten dus dat doe ik ook bij de fysio....doe thuis veel oefeningen ook...er is iets met mijn onderste wervel ...en ja ook fybro pijn natuurlijk...sjuchttt...komt goed hoor...ooit weer.....pffff...xxx

Anna Marie zei

Gelukkig weet ook iedereen dat achter de drukke Lynda een Lynda zit die voor iedereen klaarstaat en zichzelf soms wegcijfert. Een Lynda zoals Lynda is.

Corine(THUIS) zei

Lieve meis, waarschijnlijk ben jij zelf degeen die het meest last heeft van de drukte.. Ik lees gewoon met een glimlach dat ik nog wat geduld moet hebben en dat we dan meer zullen weten.. kom ik gewoon binnenkort weer even aanwippen..gezellig!
Groeten, Corine

Nicole Claudia zei

Ik moet altijd wel lachen om je buitelingen met van alles en nog wat bezig te zijn... enne gedinges... maakt me héél nieuwsgierig!

Groetjes, Collie

Petra zei

Ik heb er geen last van hoor :) wanneer vertrekken jullie naar je vakantie adres? Alvast een fijne vakantie!

Liefs Petra