Travel light...

vrijdag 20 juli 2012

 Pinned Image



Yeah right....


Liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Saskia zei

trek je weer naar Parijs ;o) ?

House of Seasons zei

Lijk ik wel.......
Liefs
Lia

Carla zei

Haha.ik zei toch...je kan nooit teveel mee nemen ((-;
20 kilo....bummer!!!!

Liefs Carla...vanuit een nog steeds heet Fuertaventura

Tanja zei

Fijne vakantie Lynda! Geniet met een hele grote G.

Liefs
Tanja

Petra zei

Ben je nou nog niet weg ???

Liefs Petra

Mirjam zei

Geweldige plaat, en dan moet je me zien als ik eens NIET light travel... haha...
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Anoniem zei

Vind ik leuk.


Pieternel

Abacaxi & Hortelã zei

Ik had toch zo graag een foto van jou gezien hè... ;)
XX

Le Style zei

En ook dat doe je super stylisch ;-)

Fijne vakantie, Genietse!!

Nicole Claudia zei

Hahaha, prachtkiek!!!

Groetjes, Collie