Op m'n sloffen

zondag 8 juli 2012

ksjmccafferty:

I love this casual look, it says “I tried, but I just look this chic on the reg.”
—KSJ
 
Nog 4 ochtenden werken voor m'n baas, nog héél veel teksten fabrieken voor m'n opdrachtgever en nog enkele stukjes maken voor Inspiratie voor je Interieur en dan heb ik officieel va.kan.tie!
Je stelt je er op in he, dus elk jaar voelt het alsof de vakantie net op tijd komt, maar dit jaar...geloof ik dat ik een miscalculatie heb gemaakt....vond het niet erg als ik nu al in vakantiemode kon schieten, maar goed, ik ga dit doen...op m'n sloffen *kuch*.

Va.kan.tie....we besloten vorige week donderdag toch maar een vakantietje te boeken. Naar een land, waar de meiden paspoorten voor nodig hebben....hm hm...op zich niks geks...maaaaaar......in december (de goedkope) IDkaarten aangeschaft voor het span...dus in een drafje naar de fotograaf en het gemeentehuis! Op maandag aangevraagd...op vrijdag opgehaald...hoezo drukte? Niet hier hoor...leve 't durpse;)!

Va.kan.tie...merk je dan meteen dat de meiden ouder worden, en zich meer en meer bewust worden van zichzelf en hun verschijning. Dus moesten er nog snel éxtra bikinis geshopt worden want hee....met één bikini....dat gaat niet lukken he ;).

Va.kan.tie.....en omdat het dan in ons Mooie Nederland nog net niet écht zomeren wil....flink wat factor 40 ingeslagen hé, melkwit is mooi...maar dat blijft nooit lang wit....zeker niet op het strand in Tunesïe(ik moet van Meisje 2 eigenlijk Afrika zeggen, want dat klinkt net even wat spannender..en er is geen letter gelogen..:))

Anyway, vakantie dus....*roltlijstjeTODOuit*
O....1 ding kan ik alvast afstrepen, wilde nog even wat delen, ik las op Facebook dat er na de zomer wat spannends staat te gebeuren, there's a new girl in town and het name is Mrs.Darcy...en ik vind haar nu al leuk!
 Mrs.Darcy
She's a bit like you, and me, en toch ook weer niet :)
Tell her I said hi!

Liefs
Lynda


Leave a Comment

Anoniem zei

Huh vakantie,
Ik ga gewoon door dit jaar. Ik moet en zal het huis flink aan kant hebben voor het geval er kijkers komen. Ik wil dozen gaan inpakken en terug naar ...... Noord Holland, mis it.

Maar goed, toevallig kwam ik die Mrs Darcy ook tegen, ze heeft ook al een website, echt toppie hoor

En inderdaad, Afrika klinkt veel gaver.

Kleine meisjes worden groot. Yes dear

Groetjes

Tanja zei

Het gaat je vast lukken om het to do lijstje af te werken, want het lukt jou gewoon altijd en om alles ook te doen.
Het hoort gewoon bij jou, dat net nog even racen tegen de klok om alles in orde te krijgen.

Maar lekker om er even tussenuit te gaan en gewoon de zon op te zoeken, wat zul je genieten en wat zul je een lekker kleurtje hebben bij terugkomst.

Liefs
Tanja

Carla zei

Oh...heerlijk...jij ook al aan het aftellen.
Hier ook hoor...nog 2 x werken...en dan hang ik mijn pakje voor bijna 4 weken aan de wilgen....yeah!!

Sterkte met de laatste loodjes.

liefs Carla.

elv's zei

wat klinkt dat toch heerlijk... vakantie! Ik zit zelf nog in de fase vóóóóórpret... 3 weken to go.... maar overal alvast een beetje meegenieten van alle laatste loodjes... lijstjes, mooie bestemmingen, paspoortperikelen en verzamelde zonnecrempjes is ook echt wel hmmmmm.... :-) Succes nog met de laatste werkdagen en voor daarna... Have fun!!

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Dus het is bijna zover... ja, dan heb je die welbekende laatste loodjes hè...
Mrs. Darcy is al helemaal bekend hier... geweldig. Zulke leuke plaatjes komen er steeds voorbij..
Ik ben fan!!
Werkze nog even en dan op naar het prachtige Afrika... Geniet ervan hoor..
Lieve groet,
Mirjam

lia zei

Oh, je gaat nog lekker even naar de zon.... Geniet ervan meid.
En dat lijstje lukt jou toch wel.
Maar bij die mrsdarcy, krijg ik alleen een error. En ik ben me toch nieuwsgierig.....

Liefs Lia

Sassies Home zei

het komt allemaal goed, fijne vakantie.

Groetjes Saskia

Mayflower zei

Een mooi vooruitzicht Lynda, nog even de schouders eronder en dan genieten van de zon.
Ja....Afrika klinkt idd spannender hihi.
Fijne week.
Lieve groet, Mea

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Beste Lynda,

Vakantie is een pracht vooruitzicht en zeker als je naar Tunesië gaat. De garantie voor zon is daar natuurlijk beter dan in 'kikkerland'. Wij zitten op dezelfde latitude van Morocco dus dat geeft wel aan dat het er heet en zonnig is. Maar jullie tuinen zijn vele malen groener en mooier met alle regen!
Zeg, ben jij al naar de Floriade geweest, en hoe was het? In april 1992 zijn wij beiden er ook geweest, vanuit Indonesië komende, van ons werk... Was ontzettend winderig en koud.
Liefs,

Mariette

En, jullie poezen blijven thuis als jullie op vakantie gaan?...

Petra zei

Dank je wel voor mrs. Darcey, I like her :)

Als ik je niet meer spreek (lees schrijf) een hele fijne vakantie, en GENIET!

Liefs Petra

hokje zei

Afrika... wat een heerlijk vooruitzicht! Ga snel even een kijkje nemen bij mrs. Darcy...

Fijne dag!