Uit de Kast

woensdag 18 juli 2012


Pinned Image



 Mag ik je voorstellen aan Mrs.Darcy?
 Ik heb haar naam hier al eens laten vallen, en sommige van jullie hebben haar al ontmoet op Facebook. Maar omdat vandaag onderstaand bericht werd gepubliceerd, kunnen we uit de kast...

                           *******************************************************
 JOOLS BY STL. STOPT! Maar ik niet :) Vanaf 01.08.2012 loopt de e-shop via www.stellamaye.nl en het e-zine via www.mrsdarcy.nl.

De komende week ben ik druk met het afronden van Jools by Stl. maar vanaf 01.08.12 richt ik mij volledig op bovengenoemde sites! Trots ben ik op de samenwerking met Lynda Hovens. Samen zullen wij de reeds gemaakte plannen voor wat betreft Mrs. Darcy verder uitwerken. De site zal op 01.09.12 officieel geopend worden.

ZORG DAT JE ERBIJ BENT!
                            ********************************************************
Naast mijn inspanningen voor ShowHome.nl het onderhouden van mijn nieuwe website Inspiratie voor je Interieur werken we nu dus samen aan een nieuwe leuke website voor vrouwen!!!!  De website is zoals je ziet nog in aanbouw, we doen het anders dan andere, je krijgt meteen een gevoel en idee van wie we zijn en wat we willen.(normaal gesproken komt een website pas online als alles af is.....die van ons dus niet :))
Kijk even lekker rond op de site, en volg ons op Facebook en Twitter(links vind je ook op de website)...enne...laat gerust een reactie achter!;)
Mrs.Darcy loves her friends---and néw friends!

Liefs,
Lynda  

ps. het tipje van de sluier betrof ook de armband op de foto....dat is onze eerste Mrs.Darcy Original! Van echt leer met hartjesbedel! Te koop nu nog via het contactformulier, later via de webshop! 

Leave a Comment

Abacaxi & Hortelã zei

Joohoo!
... maar dat wist je al ;)
Enne... leuk die Mrs. Darcy Original!! Klinkt goed!

XX

Nicole Claudia zei

Dat is leuk!! Ik ben héél benieuwd wat er allemaal komen gaat!!

Leuke naam Mrs. Darcy!!

Groetjes, Collie

Bij Guusje Thuis zei

Ik zat ooit bij een Darcy in de klas, maar deze online Mrs. Darcy is vast veel leuker :-)

Petra zei

Leuk, leuk, leuk! Ik vond al dat je Mrs. Darcy wel héééél vaak noemde op FB :))

Groet Petra

It's me zei

Leuk hoor allemaal...snap alleen niet waar je de tijd vandaan haalt...je zit volgens mij de hele dag achter de pc...;)...maar mijn complimenten hoor ziet er goed uit....liefs Ria...xxx....

Anoniem zei

ooooo wat leuk.

Verrassend dat jij er ook achter zat, dat had ik nog niet door ;)

Weet wel beter groetjes Pieternel

Ger zei

.......Oeps! Google Chrome kan mrs.darcy niet vinden.....

maar de rest van de nieuwtjes wel....
tja....ben ook 'n vrouw hé....''tikkeltje'' nieuwsgierig;-)
ook al doe ik niks met Facebook of Twitter,volgen kan ik het toch wel.

Succes met alles!!!

Liefs,
Ger

Kom Achterom zei

Jeetje Lynda wat ben jij een bezige bij zeg! Wat zien die foto's van mrs Darcy en de site er super uit! mooi mooi!
Fijne dag
Yolanda

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Nou, ik ben al helemaal fan van Mrs. Darcy hoor, zie al hele mooie dingen via facebook voorbij komen.
Heeeeeeeel veel succes met alles gewenst, en een heel fijne dag vandaag,
Lieve groet,
Mirjam

House of Seasons zei

Lieve Lynda, dit is mn laatste reaktie voor vandaag hoor...
Ik was even achtergeraakt zoals je al begrepen had?????
Hoe doe jij dat toch allemaal???
Ik kom iedere dag uuuuuuuren tekort om alles te doen wat ik wil....zal de leeftijd wel zijn????of te veel willen misschien????of allebei?????
Maar goed, Mrs. Darcy, ja alleen die naam al!!!!!!!!Geweldig! En ik ben nu al fan en wil zeker deelnemen aan heteenofander....(als ik het niet vergeet) (hoort er ook bij).
Het ziet er heel erg goed uit!!!
Ga het indegatenhouden.
Fijn weekend en fijne vakantie en succes met mrs Darcy enenenenen (alvast vooruitgewerkt)
Liefs
Lia