Koffer vol indrukken...

vrijdag 27 juli 2012











Vanmorgen om 7.30 uur stapten we thuis binnen, na 8 dagen Tunesië....een reis van de ene wereld naar de andere, want dat was het. Binnen drie uur reis je letterlijk een andere wereld binnen.
Hierbij even snel wat kleurige kiekjes, van hotel en omgeving...Hammamet bij zon en zonsondergang.
Het was een avontuur, geen letter gelogen.....blijkbaar kan een reis bij ons nooit eens saai en "normaal"zijn ;)!
Eerst de was(al bijna klaar) en bijslapen(nachtvlucht) en dan hebben we alles wel een pleke gegeven denk ik!
Lekker bruin en uitgerust, thank you Tunesia.

Liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Carla zei

Oh...die was!!
Ben blij dat manlief die voor zijn rekening neemt!!
Ziet er ook heerlijk uit hoor!!
Nu allemaal weer gewoon!!
Maar...met mooie herinneringen.

liefs Carla

Bij Guusje Thuis zei

Oké de was is dus één van de pluspuntjes als je gewoon met Guusje in Tuinesië blijft, maarre had best ff willen ruilen met Tunesië :-)

Petra zei

Je bent er weer :) mooie foto's van een mooi land!

Had je niet zo'n kelimmetje voor mij mee kunnen nemen? wil ik al zo lang hebben..

Liefs Petra

It's me zei

Ben je er nu alweer???...lijkt of je niet weg was....hihihi....welkom thuis meis.....maarre je bent wel mooi mijn verjaardag vergeten...ik bedoel maar......kuch !!...liefs Ria...xxx..

Ger zei

Heerlijke week om op terug te kijken,
en jullie hebben vast veel indrukken opgedaan.

Mooie foto's ook,de uit Spanje verdreven Andalusiërs hebben in Tunesië de zogenaamde azulejos geïntroduceerd,ik ben altijd al gecharmeerd geweest in welk subtropisch land ik ook was kwam ik ze tegen en heb er heel veel foto's van.
Enne....die blauwe kruik zou niet misstaan op mijn buitenplaatsje met al het blauw.

Rust maar lekker uit van de vermoeiende terugreis.

Lieve groeten en fijn weekeind!!!
Ger

Corine(THUIS) zei

Welkom thuis Lynda! Na een (blijkbaar) avontuurlijke vakantie.. ben benieuwd ;))

Tanja zei

Mooie foto's, lekker sfeertje, en fijn om te lezen dat je hebt genoten, en saai dat is volgens mij een vakantie met jou nooit!

Dus ik ben heel benieuwd naar het verhaal ;-)

Fijn weekend en succes met de was wegwerken.....

Liefs
Tanja

amy zei

he he kan eindelijk weer op je blog komen ,hij roept elke keer "blogspot reageert niet ....."
Maar ik lees nu dat je er toch niet was ! hahah
Ziet er prachtig uit ,was het echt zo rustig op de stranden of is ie s avonds genomen ?
Fijn dat je weer heelhuids terug bent ,ja zo zie ik het altijd maar ,dat iedereen wel heelhuids terug mag komen !
Gr Amy

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat een heerlijke plaatjes heb je voor ons. Die kleuren... Vooral die blauwe vaas op het strand. Geweldig.
Rust lekker uit en laat ons dan snel horen welke avonturen je hebt beleefd.
Lieve groet,
Mirjam

Meine Dinge Franka zei

Wonderful Tunesian images!

♥ Franka