Buurtjes...

zaterdag 22 september 2012

Vandaag is het Nationale Burendag, een dag in het leven geroepen door Douwe Egberts, een enorm gezellig initiatef als je het mij vraagt, alleen...in MIJN buurt zijn de mensen te druk om zich daarmee bezig te houden en dus.....kom ik jullie oproepen. We zijn immers toch een beetje elkaars buren hier op blogspot?;)
Ik breng m'n eigen koffie en koek al mee...wie doet er mee?

 Wie doet er mee? Zie ik je zo...op JOUW blog...voor koffie;)!

Liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Anna Marie zei

super! Ik ga ook aan de koffie. Tot zo!

Abacaxi & Hortelã zei

Vanmmiddag een bakkie bij mij, oké??
XX

Brabbels en Kiekjes zei

ik heb citroenkwarktaart gemaakt met koekbodem, en met een latté zal dat prima smaken.
De zon schijnt, dus kom even buurten, Buuf.

Tot zo!
Liefs,

Claudia bennnk zei

De machine is nu de bonen aan het malen... Zo een heerlijk bakkie, ik denk aan je terwijl ik hem denk oké....

Claudia bennink zei

Terwijl ik hem drink.... Drink..... Pfff het is nog vroeg :-)

Mariska zei

Ik heb de thee ingeschonken met een lekkere stroopwafel, ik zie je!

Mirjam zei

Hoi Lynda,
En ik heb er speciaal zelf koekjes voor gebakken, check mijn blog... haha...
Fijne dag vandaag en morgen veel plezier op de Swan Market...
Lieve groet,
Mirjam

Ger zei

Nou ben ik eerlijk gezegd niet zó van die nationale dagen waar iedereen MASSAAL gehoor aan geeft.....
Maar voor jou maak ik graag een uitzondering,ook al hoop ik voor jou lieve Lynda dat het vandaag een massaal koffieblogposten dagje mag worden.
Gezellig......ik ben in aantocht....
uuuuh.....niet gezelliger omdat ik onderweg ben hé.....maar om met z'n allen bij elkaar op de koffie te gaan in blogland:-)

Tot zo en liefs,
Ger

Unknown zei

ik wip dik ingepakt ook ff langs want koffie gaat er altijd wel in :-)

Tanja zei

O ja ik kom ook even een bakkie bij je doen, Mr H is caramels aan het maken die neem ik dan mee, en ze zijn me toch lekker........

Fijne dag
Liefs
Tanja

Jeanne zei

Mag het ook Thee zijn ???
Ik doe mee met het koffierondje in bloggiesland.
Even kijken wat voor lekkers ik mee zal nemen.
Bananenbread...is dat wat.
Heeft mn hubby net gebakken.
Fijn weekend
Jeanne

Elisabeth zei

Mag ik alleen heel bescheiden een bakje koffie komen doen hier .Burendag wil ik liever aan me voorbij laten gaan.Maar je hebt weer een leuk idee en ik hoop dat veel blogsters mee gaan doen .
Liefs Elisabeth

Sabine zei

Wat een leuk idee, nu lig ik op de bank met een kopje thee dus het gebak haal ik bij mijn blog 'buurtjes' Fijn weekend nog Liefs Sabine

Bonjade zei

De bonbons bij me is helaas al helemaal op ;( dus dat kan ik niet meenemen......
Maar wel een lekker warm bakkie, wat zonneschijn en wat gezelligheid.........
Waar is het feestje....?
Hier is het feestje.....;)

Gezellie

FF

Saskia zei

ik zal zorgen voor wat muffins :o)
en ik breng ook koffie mee!

What's in a day zei

Mijn muffin is al op, vandaag gedeeld met mijn duitse buren:)
Vanavond aan de thee zal ik aan schuiven met roomsoesjes....

Geniet van alle virtuele buren!!!


Lieve groetjes!!

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Beste Lynda,

En dán is er koffie... Grappig van DE en ja hoor, wij drinken hier altijd nog DE. Erg lekker en sinds Sarah Lee het overgenomen heeft, nu dus ook ruimschoots hier verkrijgbaar.
Liefs,
Mariette

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Oops het is SaraLee... zonder 'h'

Madelief zei

Dat ziet er heerlijk uit Lynda! Tot morgen op de Swan Market!

liefs, Madelief x

It's me zei

Te laat ik ga aan de wijn denk ik....koffie is al op....xxx..

Anoniem zei

we hebben tk dag gehad met dames van het libelle forum,koffie met appeltaart samen delen gezellig

De Zandhut zei

ik doe ook mee!! wel een dag te laat....;)

Fijne avond, Dominique

amy zei

Kom net bij Eeffie vandaan die had ook al zoveel lekkers
nou ik ben er voor gaan zitten hoor maar dan met een plak ontbijtkoek (komt ook onderhand je oren uit maar goed ......hahah )

L zei

Jammer dat ik het nu pas lees ;-)