Pre-Woonbeurs regeldingen....

maandag 24 september 2012

Morgen begint de Woonbeurs dat kan je als woonliefhebber bijna niet ontgaan zijn. Alle woonmagazines berichten er al een tijdje over en misschien heb jij(net als ik) al een stapeltje bonnen klaar liggen om in te wisselen bij de diverse woonbladenhuizen voor de altijd weer leuke goodies.
Elke dag zijn er 4 of 5 bloggers aanwezig die vanuit de Woonbeurs live zullen bloggen, fotograferen, twitteren en wat je zoal nog meer kunt via social media! 
HIER kun je eventueel kijken wie er wanneer aanwezig zal zijn, mocht je een favoriet hebben kun je daar rekening mee houden ;).

Maar júllie(en ik ga NU even op jullie gemoed spreken:P) komen natuurlijk allemaal op zaterdag 29 september! Waarom? Dan sta IK daar, met Stella Maye 
samen namens Mrs.Darcy .
En alsof dát op zich nog niet leuk genoeg is......wil ik jullie wijzen op de SUPERGAVE winaktie die we hebben tijdens de Woonbeurs!
Namens L'Authentique mogen wij namelijk drie gewéldige verfprijzen verloten!
Lees er alles over op onze site...HIER  en lees zelf dat het géén klein prijsje is!

We brengen nóg meer "vrienden"mee naar de Woonbeurs, misschien dat ik daar de komende dagen nog wat over loslaat.....:)

Time to get busy!

Liefs,
Lynda 
ps: gisteren was ik op de Swan Market en zag daar écht gave dingen oa DIT
én, sprak ik zomaar met wat collegabloggers....dát is toch altijd weer grappig he!;) Madelief en Jolanda, ik wist METEEN dat jullie het waren...enne...Lia...ZO jammer :P 

Leave a Comment

Elisabeth zei

Het is mij zeker niet ontgaan maar ik ben er zelf niet zo mee bezig .Ik weet zeker dat jullie geweldige dagen zullen hebben .Dus geniet ervan en we zien vast wel wat leuke blogjes voorbij komen
Liefs Elisabeth

Jolanda zei

Ik herkende je ook gelijk, leuk he! Jammer dat je Lia niet hebt gezien en Musje? Zij is ook bij Madelief langs geweest. Veel plezier zaterdag en ik lees en zie het vast bij terug:) Lieve groet

The Pinkhouseladies zei

Ik ga morgen!!:D

Joehoe!!

Madelief zei

Hoi Lynda,

Ik vond het ontzettend leuk je gisteren te ontmoeten! Ik hoop dat jij en je vriendin nog goede zaken hebben gedaan. Jammergenoeg kan ik niet naar de woonbeurs komen, maar ik wens jullie veel plezier toe en volg het geheel via jouw blog!

Madelief x

House of Seasons zei

JAJA, nu weet ik het wel hoor!!!!
Ik baal er echt van, ben je eens in de buurt, kan ik je niet vinden.
En de woonbeurs, misschien ga ik donderdag, dus dan zien we elkaar weer niet....
Maar eens.....
Veel plezier zaterdag.
liefs
Lia

L zei

Je ben zo heerlijk enthousiast :-) leuk om te lezen!