Wie nemen wij mee....

dinsdag 25 september 2012




Ons verblijf op de Woonbeurs a.s. zaterdag zal er eentje zijn die door toffe samenwerkingen tot stand is gekomen, zomaar, binnen echt NO time!
En het leuke is dat het allemaal "vrienden" zijn die wij gráág meenemen naar de Woonbeurs!

Zo zullen we diverse stoere items bij ons hebben van QRJ


n.b. binnenkort zal er op www.inspiratie-interieur.nl een gave winaktie gehouden worden waarbij je kans maakt op één van de kussens van dit merk!

Van Kol Tegels zullen we een paar übercoole tegels meenemen uit de lijn die ism Lenny Kravitz is ontworpen!
 we hebben ons best gedaan, maar helaas...Lenny zelf had géén tijd ;)!

Dan zullen we materialen bij ons hebben van L 'Authentique  
een merk dat veel mensen misschien wel al kennen, Dutch Design;) en van oorsprong uit Limburg(mag ik éven trots zijn ;)))
 Met dit merk hebben we een winaktie op Mrs.Darcy  op dit moment(geen misselijk prijsje te winnen!..ga naar de website en klik op ALLE WINAKTIES)

Eens denken..o ja....www.showhome.nl geeft ons een flinke stapel leuke posters mee, dus wees er snel bij want op=op!
Het laatste wat we meenemen laat ik nog even achterwege....is er nog meer? Ja er is nog meer....leuk detail? Ik moet met de trein...met twee KOFFERS....om 6.02 uur...hm hm....lach gerust....gaat HELEMAAL goedkomen!

Oe enne...STEL dat je eerder naar de beurs gaat....kijk dan even bij Popsicle, ik schreef daar een blogje over op mn andere blog.

ben ik iéts vergeten????? Dan komt dat morgen ofzo wel weer;)!

Liefs,
Lynda 

Leave a Comment

L zei

Jammer dat Lenny niet komt! Ik ben al sinds mijn puberjaren een groot fan ;-)
Veel plezier op de beurs!

Judith zei

Tja, als wij gaan, is dat toch echt vrijdag, dus jou ga ik helaas missen!

Heb jij trouwens al van meer mensen gehoord dat het behoorlijk lang duurt voordat jouw blog opgeladen is? Waar zou dat door komen? Ik ervaar het telkens bij een bezoekje aan jouw blog; raar!

Anyway: Geniet van je Woonbeurs-avontuur!

X Juth

basichus zei

Succes meid. Gaat helemaal goed komen met jouw energie: jammer dat ik niet even live aanwezig kan zijn, had je graag ontmoet :)

Kram vanuit Zweden :)

Marion