Kwestie van Kiezen....

woensdag 19 september 2012

Geen politiek, geen onmetelijk belangrijk dilemma, niks van dat.
De keuze was: Bloemen of Chocola.................







 Bloemen zijn het geworden...en bijpassende geurkaarsjes natuurlijk.......oe
 Ik pas de keuze dus even aan: bloemen en kaarsjes offff chocola met noten :D!

Liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Anoniem zei

Prachtige bloemen.
Maar met de chocolade was je wel goedkoper uit geweest.. ;)

Groetjes Pieternel
p.s. bedankt voor je reactie

All Seasons zei

Of zijn het kaarsjes met chocolade geur?
Het is wel een prachtig mooi boeket!

Geniet van de avond
Patricia

Anna Marie zei

Ga ik voortaan ook toepassen. Sorry echtgenoot, maar ik had ook beide kunnen kopen. Man blij, ik blij, iedereen blij. Prachtig boeket heb je uitgezocht. Eet ik straks wel een reep chocolade met noten. Kijken wat onze Tamara heeft gemaakt.

Home and Lifestyle zei

Oei, dat zou ik dus een hele lastige keuze vinden! Al is het eigenlijk simpel...van bloemen geniet je veel langer en ze zijn niet te eten, waardoor je er slank van wordt hihi..

Liefs, Ingrid

Kom Achterom zei

ooh ik zou niet kunnen kiezen hoor! Prachtige bos en een dikke reep! hahaha
heerlijk!!! jij bent klaar voor een gezellige avond!
Yolanda

Esther zei

Geweldige keuze !
Liefs Esther

Elisabeth zei

Gelijk heb je bloemen en heerlijke geurkaarsjes !!Geniet plaatjes zijn het.
Liefs Elisabeth

Huys 50 zei

Hee..ben ik ook weer even.
Bloemen of chocola, dan is de keus niet zo moeilijk, BLOEMEN Natuurlijk, die chocola is zo op..hoop dus dat je bloemen langer staan ;-) vast wel.
Prachtige bos, prachtige kleuren.

Groetjess
Dicky Marie

What's in a day zei

Moeilijke keuze, ik vind de een zo mooi en de ander zoooo lekker.....
Prachtige bloemen!!!!!!


Lieve groetjes!!

La Maison zei

Wat een smulboeket en ik ruik de geurkaarsjes bijna. Nee Lynda, goed gekozen!!

Lieve Groet
Hermine

Bij Guusje Thuis zei

Lastige keuze; vandaag zou ik zeker voor de chocola gekozen hebben :-)

Poesie Oh Hi! zei

Nou maar dat is ook wel een lastige keuze hoor!

House of Seasons zei

HOEZO KIEZEN?????
Het hoort toch gewoon allemaal bij elkaar!
Wat leuk dat je op de Swan market sta!!!!!!
NATUURLIJK ga ik erheen, thuiswedstrijd......ik hoop je tegen te komen ergens tussen de honderden kraampjes....
En de woonbeurs staat ook op het programma, alleen heb ik geen dagen over....
dat herken je zeker wel!
Misschien tot zondag, ik ben benieuwd....
liefs
Lia

Corine(THUIS) zei

Kiezen?? ik zou zeggen.. én én ;)

Petra zei

He die keuze heb ik nooit overwogen, weet niet of ik net zo verstandig als jij zou zijn, een mens heeft beide nodig toch?

Groetjes Petra

Martine zei

Oeps dat is moeilijk kiezen. Ik kan het allemaal, vooral chocolade mét noten niet echt weerstaan. Maar voor dit boeket zou ik ook overstag gaan, wat mooi zeg. En hier krijg je geen schuldgevoel van :)

Groetjes Martine

Madelief zei

Leuk dat je voor bloemen hebt gekozen :-)

Ze zijn prachtig!

Fijne avond,

Madelief x

L zei

Wat een schitterende bloemen! Zo, nu is het tijd voor een stukje chocolade ;-)