De Zomer op zijn einde..

zaterdag 15 september 2012

Maar we halen eruit wat erin zit...toch? :)
Tikje beschadigd door de regen maar mooi genoeg voor een vaasje binnen...


 Wat een verschil in kleuren met de Lentebloeiers! Puur en knallend, en gewoon allemaal door elkaar! Alsof de bloemen ook nog even vol gas geven voordat het weer voorbij is.

Liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Carla zei

Haha .... hoezo voorbij???
Vandaag was het hier anders nog super...heb lekker in mijn hempie buiten het onkruid weg gehaald...het was gewoon warm.
Dus...niks voorbij...ik weiger dat net als jou mooie bloemen dat te geloven!!!!

Fijn weekend meis...liefs Carla

Unknown zei

Hier ook voorbij hoor Lyn :-)
Je wil niet weten wat voor stortbui we gisteren hadden!
Ach doe mij de herfst maar zalig toch wind door je haar spetters in je gezicht ->GENIETEND <- Yessssss haha.
Maar je hebt nog ff vlug een bossie geplukt,prachtig!!
Fijn weekend hoor!

Mayflower zei

Wat een mooi boeket, een mooi afscheid van de zomer.
Fijn weekend Lynda.
Lieve groet, Mea

natuurlijk groen en doen zei

En wat is dan de dahlia toch een super bloem om de zomer mee uit te zwaaien en de herfst mee in te luiden.

geniet dit weekend nog van de zon
groetjes Bep

Petra zei

Gelukkig ben ik dol op de herfst, zit nu al lekker met plaidje op de bank, nog net niet openhaard aan. Ik geniet eigenlijk wel van elk jaargetijde, vooral van de verandering..

Heel fijn weekend!

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat een prachtige bloemen en die kleuren. Hier kan ik zo van genieten. Dahlia´s zijn in deze tijd echt mijn favorieten...
Ik wens je een heel mooie zondag,
Lieve groet,
Mirjam

Nicole Claudia zei

Die bloemen zijn schitterend van kleur en door de verschillende vormen staan ze mooi bij elkaar in een vaasje. Prachtig!

Groetjes, Collie

Manon zei

wat een prachtige foto's! genieten van jou kleurrijke plaatjes..