Herfst...

vrijdag 21 september 2012

21 september, herfst is hier! En eerlijk? I love it! De wonderschone circle of nature...vallende bladeren, planten die een stap terug doen, na een intense lente en zomer is het tijd voor rust! Rust en voorbereiden op weer een nieuwe Lente en Zomer....2013;)
Voor nu....geniet van de Herfst, doe je ogen open!!!


 foto van Pinterest, lijkt me een heerlijke Herfstpicknick

Liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Anoniem zei

Voor mij nog geen herfst hoor...ik ga nog op zomervakantie. talalalalala....:)
Groetjes Astrid

MARTINE'S BLOG zei

Ik heb er zin. Je spoort me aan, vanmiddag kaarsjes aan, appeltaartje bakken. Lekker!

Judith zei

Ik ga ff een bakje thee zetten... en blijf lekker binnen komend uur!

Fijn weekend X

Corine(THUIS) zei

het moet gezegd, ook door mij als lente/zomermens: Je toont hier wel een heel fijn herfstplaatje :))

Petra zei

Vanmorgen al anijsmelk en speculaas kruimelcakeje op. Vanmiddag even tuin in. Ik geniet!

Fijn weekend!

Home and Lifestyle zei

Sinds vandaag geef ik stapje voor stapje toe aan de herfst! Daarom geniet ik ook zo van dit plaatje!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Room Seventeen zei

Ogen open? Haha, ik doe ze liever dicht. Mij doe je geen plezier met bruine blaadjes,plensbuien en grijze luchten ;-))

It's me zei

Geniet van een heerlijk eerste herfst weekend....♥..♥..♥..

Pink Princess zei

Voor mij ook geen herfst hier, al wordt het nu wel koeler snachts vooral...lekker is dat hoor! Overdag nog 30 graden...snachts nu 25 hihi. Maar geniet jij lekker van je herfstweer...tis je gegund ;)

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat een heerlijk plaatje, zo krijg zelfs ik zin in de herfst en dat zegt wat hoor....
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Juule zei

Ja het wordt weer heerlijk...die mand lijkt me wel wat voor smorgen..aan de lek bijkomen terwijl de honden zich uitleven. Thanks for the tip! ;-))
Nog een weekje..en dan ga ik het verhaal schrijven.. echt..

groetjes
eef

Mayflower zei

Heerlijk die wisseling van de seizoenen. Allemaal mooi op hun eigen wijze.
Ik geniet met je mee Lynda.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Anoniem zei

Het is toch gewoon heerlijk buten.

En dan in de ochtend alles ff lekker open, doorwaaien.

Maar de kachel is nog niet aan.
Maar dat gaat vast niet lang meer duren hoor.
En jij?

Fijn weekend

Pieternel

lia zei

Ik hoef helemaal niet te wennen. Ik geniet altijd van de herfst. De kleuren, temperatuur waarmee je van alles kunt doen, en 's avonds gezellig in huis.
Of ben ik gewoon een seizoensmens....

Liefs Lia

Annelies zei

Ik reed vanmiddag vanuit m'n werk terug naar huis en voelde ineens de herfst in de lucht. Ik zag de stralende zon schijnen op de bomen die hun groene kleur verliezen en hier en daar al mooi roodbruin kleuren. De herfst is in aantocht en ik vind het heerlijk! Lekker kneuterig gezellig ook en mooi mooi mooi die kleurenpracht die het met zich meebrengt. (maar alsjeblieft laat de zon er nog wel een tijdje bij schijnen...;))

L zei

Heerlijk Herfst!