Prutsen in de Pauze..

donderdag 6 september 2012

Vandaag een vrije dag, anders dan anders(moet er wel morgen voor werken, mijn reguliere vrije dag maar dat terzijde;)), en dat voelt wel heel erg lekker!
Deuren en ramen open, was weer buiten, ramen gezeemd, gordijnen gewassen, keuken ontdaan van too much decoratie(o o...ze heeft het weer), bedden naar buiten en teksten getiept. 
(u zei? Vrije dag?;))

En dan even Pauze....en prutsen...ik hartje prutsen!

Burgerlijk als wij zijn, lopen wij elke avond na het eten een rondje door het dorp of bos. Of laat ik het zo zeggen, als we niet rennen(jawel, we doen het nog;)) dan lopen we, en dat vindt ik leuk....manlief ook...soms wat minder...als ik weer "snoei"...
 "snoeien".....o hij heeft er zo'n hekel aan en loopt dat ook altijd een pasje voor...zuchtend...dat snap je ;).
Vlierbessen! Ze zijn er weer, mooi glanzend donkerpaars/rood.......

 (heb de pot voor de foto even verplaatst zodat ik 'm er goed op zou krijgen zonder tegenlicht)
 valt daar ook meteenm de nieuwe Wonen Landelijke stijl op de bus, en jawel, weer een "bekende" erin....Caatje van Caatje's Brocante(ook ooit al eens in mn "spotlight")
 kopje thee erbij.....pauze compleet toch?
 met een roze bloem uit de tuin?? Jawel..pauze compleet....enne...VOORBIJ!!!

Aktie!

Liefs,
Lynda 

tssss...stiekem...na de pauze nog even gebladerd;)...kom ik ook Brocaatje tegen!!! Nah....gezellig! 

Leave a Comment

Carla zei

Geweldig geprutst in je pauze hoor!!
Hier word ook meestal wel wat ' mee genomen onderweg' tja...als je toch onderweg bent ((-;

liefs Carla.

lia zei

Och, wij zuchten ook weleens bij die mannen. En ik zag het net op fb dat de WLS eerder uitgekomen is.
Dus zo even naar de winkel.

Liefs Lia

lia zei

Oh ja, je pot staat leuk.

L zei

Leuk om de vlierbessen hier als deco te zien, is weer eens wat anders dan vlierbessensap of siroop ;-)

Lovely Rivièra zei

Ohh mooi die vlierbessen! Staat echt prachtig bij die mooie pot. Geniet nog van je vrije dagje!

Liefs,
Maïsha

Saskia zei

mooi die pot met die vlierbessen!
jij bent wel ferm bezig geweest!!!

It's me zei

Heerlijk Lynnn zo'n dagje.....op het ramen zemen en gordijnen wassen na.....heb ik precies hetzelfde gedaan...en ja wat is ie mooi he?? de wls...er staan meer kekende in hoor......Karin en Rosita.....erg leuk heb genoten nu even happie eten.....liefs Ria...xxx...

Alie zei

Prachtig bloemstuk zo!! Groetjes Alie

Loraine Living zei

Ja even voor jezelf, heerlijk na al de nodige activiteiten. Leuk hoor al de medebloggers, het ziet er mooi uit! Ik heb hier de vlierbes in de tuin en had al wel een idee om er meer mee te doen. Ook gedroogd zijn ze leuk.... Morgen even aan de slag in mijn pauze ;) lieve groet Diana

THE BLACK BARN zei

MOOIE VAAS MET MOOIE HERFST STUK VAN MOOIE BESSEN.

FIJNE DAG,

MIRANDA

Unknown zei

Oh heerlijk om even je pauze mee te genieten ;-)
Mooi hoor die vlierbestrosjes...maar die gaan toch zo gauw dood op het water? Waar heb je ze in staan?
En...je thee lijkt me wel heel lekker! Nog nooit gezien.

Liefs en fijn weekend

Jolanda zei

Lekker dagje en mooi vlierbessen! Goed bezig geweest...Lieve groet

Lisanne van de Klift zei

Prachtig!!! Ik ben er ook dol op, bessen, heb het in deze tijd van het jaar zelfs liever dan bloemen. Mooi!!!

Groetjes Lisanne

PS Heb een stoere HK Living giveaway op mijn blog. Misschien leuk?!

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Zo te lezen heb je een fijne, nuttige vrije dag gehad. Geeft toch ook weer een heel voldaan gevoel toch? Je pot met vlierbessen is werkelijk prachtig.
Hier in de buurt groeien ze ook, maar eens kijken of ik wat takjes kan scoren...
Ik wens je alvast een fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Katta zei

AWESOME I LIKE IR!
xxx