Clash der Tradities

zaterdag 7 december 2013

Met het laatste stukje chocolade letter net achter mijn kiezen krijg ik het idee dat ik achter de feiten aanhol. En niet zo zuinig ook! Waar ik ook kijk, de kerstbomen staan al op héél veel plaatsen. Iets in mijn hoofd zegt me dat dit géén relaxte decembermaand gaat worden. Deed mijn best om Sinterklaas te vieren met onze pubers en het moet gezegd, dat lukte goed hoor maar Sinterklaas schonk nog net geen kerstboom zeg maar! Traditie 1 is gelukt, traditie 2 wacht maandag op me(ik mag mijn wijsheid en levenservaring met een jaartje upgraden) en dán .....volgende week zaterdag....wil ik aan dé boom denken hoor! Eén van de meiden heeft al een kerstboompje op de kalender in de keuken getekend, geen ontkomen aan ;). Natuurlijk wil ik een boom, maar het wordt beslist hetzelfde als voorgaande jaren...waar andere mensen vanaf de bank naar de boom kunnen kijken hangen wij in de boom naar de bank te staren....hóe komen we daar nu nog bij?

 eerlijk is eerlijk, een kleín beetje kersterigs mocht wel al binnen hoor, papieren honeycombs in blushpink....opvouwbaar en niet alleen leuk tijdens kerst toch?

*oehm*....kalmpjes aan.

Lynda
ps: de juiste kleur honeycombs vinden was een missie en duurde even maar deze bestelde ik bij www.cqstijl.nl ze zijn van House Doctor en worden op meerdere plaatsen verkocht maar niet los, en hier dus wel :) 

Leave a Comment

Jolanda zei

Leuk! Hier staat alles...maar wij vieren geen sint meer. Zo gezellig! Lieve groet

Indruk zei

Laat je niet gek maken Lynda. Ik ergerde me er al zo aan dat die Goedheiligman hier 3 weken van te voren is en nu heeft hij nog niet de benen genomen en hup de kerstboom erin. Gevaar vind ik dan altijd dat tegen de tijd dat het Kerst is je die boom spuugzat bent. Die honeycombs zijn prachtig en ook zeker na de Kerst nog steeds leuk. En ik waarschuw je alvast: nadat de kerstman weg is staat de paashaas alweer voor je deur :-) Pascale X

Esther zei

Het viel mij ook al op dat het erg vroeg begint dit jaar. Niet alleen in de winkels, maar ook in de huizen. Ik begin langzaam aan... de boom komt op z'n vroegst volgend weekend.
Groetjes, Esther

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Heel mooi is dit...
Alvast een heerlijke verjaardag, gefeliciteerd hoor... en dan op naar de boom...
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Bij Guusje Thuis zei

Kijk en daarom sla ik mijn jaarlijkse oprichtingsdag gewoon over, veel te druk met andere dingen deze maand en dan hebben we het Sint feestje zelfs overgeslagen. Misschien volgend jaar toch maar weer eens herintroduceren :)

Unknown zei

Rustig aan hoor Lynda, vier eerst je verjaardag maar, gefeliciteerd alvast en geniet er van.
En dan heb je nog alle tijd om in kerstsfeer te komen. Ik heb er hier ook nog niets aan gedaan.
Groetjes, Ingrid.

It's me zei

Relax !!! komt goed.....zelfs zonder boom.....enne swop is binnen hoor...ligt hier geduldig te wachten om uitgepakt te worden...en ja tradities he !!..ik kan dat tot 24 december......en ja maandag...weer een jaartje erbij.....feestmutsje nodig....???...liefs Ria...x !

Carla zei

ALLES OP ZIJN TIJD MEISJE!!!
Dus doe eeerst die verjaardag en daarna de rest....voorkom stress!!

liefs Carla.

lia zei

Hier zag ik het ook op veel plaatsen. Ze zijnde boom al aan het optuigen terwijl de Sint bij de buren op visite is.
Hier al wel een krans op de deur, en de boom staat buiten onder het afdak. Maar komt pas volgende week in de kamer hoor. Vind twee weken ook meer dan genoeg.
Jouw verj vergeet ik niet, een dag voor die van mijn zoon.

Fijne zondag.

Anna Marie zei

Ja!!!! Een kerstboom. Hier had Sinterklaas dit jaar voor het eerst vergeten om een boom in te pakken, maar we kijken wel gewoon vanaf de bank naar de boom en niet andersom hoor.