Koekje d'r bij?

maandag 9 december 2013

Wat je ook te vieren hebt, deze koekjes verhogen de feestvreugde! Ook als je niks te vieren hebt overigens! Je wordt alleen al van de aanblik vrolijk.
Ik bestelde ze online bij Le Petit Biscuit . 

 Ik volg de maakster van deze beauties op Instagram en deze koekjes waren liefde op het eerste gezicht. Ze woont in Almere dus ophalen was geen optie en bezorgen werd ook wat prijzig dus we besloten het erop te wagen....pakketpost. Dat gaat pérfect! De koekjes smaken nog steeds heerlijk en de kleuren zijn prachtig. Ga eens op haar website kijken, ze maakt ook taarten en schattige garlands(slingers) ter decoratie. Op Facebook maak je nu kans op je eigen koekjes om het succesvolle Postverhaal te vieren. De link naar haar Facebookpagina vind je op haar website.
Eva, gaan we vaker doen hoor (heb twee dochters dus feestjes genoeg te vieren ;))

Lynda

Leave a Comment

Eva zei

Hi Lynda,

Wat super lief dat je een stukje hebt geschreven!!! Ik ben blij dat je hellemaal happy bent met de koekjes en dat ik nu naar meer mensen koekjes kan versturen!!

Fijne verjaardag verder!

Liefs Eva

It's me zei

Ze zijn zo leuk Lynnnnn...gefeliciteerd he !! nogmaals....x !

More Than Living zei

Oooooh dat ziet er geweldig lekker en mooi uit! Goeie tip dat ze ook verstuurd worden;)
Liefs Cindy

femkefemke zei

Wat een schitterende koekjes! Veeeel te mooi om op te eten :) Gelukkig zijn ze óók nog lekker, anders zou je er alleen maar naar kijken!

Rensina Steursma zei

De koekjes zijn echt prachtig!
En ze moeten wel heel sterk zijn omdat ze de post hebben overleefd :)
Liefs Rensina

lia zei

Dat zijn, of nee waren... Echte verjaardags koekjes voor Lynda.

Clarieke zei

Wat een prachtige koekjes! Veel te mooi om op te eten!!
Groetjes, Clarieke

Bonjade zei

Oh ben verliefd!

Wat een mooie koekjes......bijna te mooi om op te eten ;)

Enne....was je jarig?

Van harte dan nog ;)

Trakteer je op een koekje ?

Kom maar op ;)

FF

Esther zei

Wat schattig. Ik kan me voorstellen dat het liefde op het eerste gezicht is. Het zijn echt beauties.
Groetjes, Esther

allaboutlifehere zei

Zeker leuk, ga gelijk op haar site kijken. Fijne avond. Gr. Sylvia