Vertrouwen...

maandag 30 december 2013

Staat iedereen er weer klaar voor? Klaar om het nieuwe jaar vol vertrouwen te begroeten? Man wat gaat dat snel! Ik worstel altijd een beetje met de tijd en dan vooral met de snelheid waarmee die voorbij stuift. Ik probeer steeds bewuster op de rem te gaan staan, om bewuster in het hier en nu te "zijn". Maar gevolg daarvan is dat ik uiteindelijk het gevoel heb zo nu en dan een sprintje te moeten trekken om het allemaal bij te kunnen houden. Jullie niet vreemd natuurlijk?

Voor het nieuwe jaar heb ik geen "goede voornemens". Lekker leven is het motto en de voornemens komen met de dag, en zo dan dus ook de beslissingen. Wat weet je vooraf? Niks toch? Er zijn jaren die stellen heel veel vragen, er zijn ook jaren die antwoorden geven en het is fijn om dat gewoon te kunnen ondergaan. Terugkijken doe ik altijd wel en 2013 was best een fijn jaar! Iedereen blij, iedereen gezond (een pijntje en een kuchje daargelaten), wij zijn snel tevree. Wij hebben vertrouwen in 2014, wij hebben vertrouwen in elkaar en in de schoonheid van het leven (ik heb niet gedronken nee). Wij proberen zoveel mogelijk te kiezen voor HAPPY. Maar ja, helemáál perfect zijn we niet he ;) (of zeg ik liever: we zijn helemaal níet perfect?)

 30 december 2013 en ik wens alle lezers en collegabloggers een heel FIJN 2014! FIJN is persoonlijk, dus ik pas 'm iets aan, ik hoop dat JIJ je FIJN voelt in 2014! *proost*

liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Fijn te lezen dat jij en je gezin terug kunnen kijken op een goed 2013, een jaar dat tevredenheid oproept.

Ik wens jullie voor het nieuwe jaar op zijn minst hetzelfde toe, maar meer mag uiteraard ook. Als je maar tevreden, gezond en gelukkig bent...!

Een hele fijne jaarwisseling, Lynda.

Liefs, Ingrid

Carla zei

Heerlijk toch dat je op een fijn jaar terug kunt kijken.
Ik hoop voor jou en je gezin dat 2014 ook weer een goed jaar mag worden.

Fijne jaar meis....liefs Carla.

Tanja zei

Ik wens jou en je gezin een heel mooi en liefdevolle maar vooral gezond 2014!

Fijne jaarwisseling Lynda,

Liefs
Tanja

judith spaai zei

Ik wens voor jou en je gezin net zo'n jaar als 2013!! Veel gezondheid en liefde!! Daar gaat het om! Fijne jaarwisseling!

Jeanette zei

Heb niet altijd bij je gereageerd maar heb met een niet minder geworden interesse en enthousiasme al jouw blogjes in 2013 gelezen. Ik wens jou ook een fijn 2014 en tot volgend jaar in blogland.

Groet,
Jeanette

Rensina Steursma zei

Jij ook een gezellig en liefdevol nieuwjaar gewenst!
Lieve groet, Rensina

Unknown zei

Fijn dat 2013 een goed jaar voor je was waar je tevreden op terug kijkt. Ik deel het met je mee.
En ik hoop voor jou en je gezin dat 2014 zich er net zo mooi op aansluit.
Fijne jaarwisseling, groetjes, Ingrid.

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat heb je dat allemaal mooi gezegd. Je slaat de spijker op de kop. Ik kan het zelf niet beter zeggen.
Ik wens je een heel mooie jaarwisseling en een fantastisch, gezellig, creatief en bovenal gezond nieuw jaar...
Lieve groet,
Mirjam

Karlijn zei

Sodeju, wat kun jij dat mooi verwoorden. Pff, je kunt wel dichter worden :) Ik hoop dat je weer zo'n goed en fijn jaar krijgt en dat er maar weer zo'n mooie blogswap mag komen :)

Esther zei

Hetzelfde voor jou. Een prettige jaarwisseling en een 2014 waarin jij en de jouwen je goed voelen.
Groetjes, Esther

It's me zei

Ik hoop dat het een fijn nieuw jaar voor je word lieve Lynnn.....bedankt voor je vriendschap liefs Ria...x !

A fresh start of me zei

Hoi Lynda,
Ik wil jou hetzelfde wensen en je bedanken voor je lieve woorden na mijn -in het begin zo lijkende- mislukte blogswap..
Gelukkig is alles goed gekomen...
Tot blogs..
Liefs Chris

Jolanda zei

Een mooie jaarwisseling en alle goeds voor 2014!!!!!

Marit zei

Fijne jaarwisseling Lynda en alle goeds voor 2014, leuk dat ik je in 2013 in het echt heb mogen ontmoeten :-)

Stephanie Koster zei

Time flies!
Lynda het allerbeste voor 2014 toegewenst!

X Stephanie

G-STYLE zei

Lieve Lynda,

Ook ik reageer hier minder dan ik zou willen, dus ik neem je niet kwalijk dat jij weinig aan reageren toekomt hoor.

Ik geniet wel altijd van je blog en de posten, spontane acties en enthousiaste verhalen ..
Dus ga zo door , ik blijf je bezoeken en af en toe een
reactie achterlaten ;-)

Voor vandaag een hele fijne jaarwisseling gewenst en samen met je gezin veel geluk in het nieuwe jaar !

Lieve groet van Gea

Anoniem zei

2013 was inderdaad een jaar die snel, soms veel te snel voorbij ging. Maar hoe ouder je wordt hoe sneller de tijd gaat. (heb ik het idee).

Wij gaan dit jaar weer kiezen voor ons gezin, dat is ons goed bevallen. (hahah ook weer zo'n dubbele betekenis)

Wij zijn HAPPY met ze alle en meer heb je niet nodig.

Nou wijffie, voor jullie het zelfde en maak er weer wat moois van.

Liefs Pieternel

Fuchsiaantje zei

Hallo Lynda, Ik wens je een heel gelukkig en gezond nieuwjaar toe.ik heb je gevonden via de blog van mijn dochter Mirjam. Ik vond het een boeiend verhaal wat jij allemaal schrijft Ik heb ook een eigen blog en heb net ook een stukje er op gezet. Ik hoop dat je het gaat lezen en mij ook gaat volgen, dat zou ik leuk vinden. Ik ga jou ook volgen, misschien geef je wel goede tips voor mij. Nog een fijne avond en groetjes, Riet.

Karla@TheClassyWoman zei

Hi Lynda,

Thanks for popping by for a visit on my blog. Wishing you and your family a bright and prosperous 2014! Happy New Year!! :)

Hugs,
Karla