Hééérlijk, kookschool en sfeercatering...

zondag 1 december 2013

Gevestigd in bunker nummer 7 in het Fort Penningsveer te Haarlem. Daar was ik gisteren en met mij nog een stuk of 23 andere dames die aktief zijn op Instagram.  Gisteren en vandaag vonden daar de Instagrambrunches plaats, ik neem je even mee in vogelvlucht. De geschiedenis van deze hele bijzondere locatie vertel ik niet, ik ken 'm inmiddels wél, maar ik vertel 'm niet. Mocht je er namelijk zelf een keer een event bij gaan wonen of een workshop gaan volgen...ask Eddy! :)
 













 dé tour, door dé Eddy(zeg Femke, je bent ergens van mijn foto's afgevallen, heel raar, maar zonder Femke geen Hééérlijk hoor!)




 mijn foto's zijn gedeeltelijk gemaakt met mijn telefoon(zo komen ze op instagram) dus niet van de beste kwaliteit maar jullie zien het zo ook he. Veel pastelkleuren, veel bloemen, héél gezellig!

voor meer informatie over alle mogelijkheden(en betere foto's) ga je naar
www.heeerlijk.nl 
  Lynda

Leave a Comment

Nermina zei

Wat een prachtige locatie inderdaad en Femke en Eddy doen het geweldig; het is te zien hoeveel ze plezier hebben in hun werk. Leuk je ontmoet te hebben Lynda :)

Indruk zei

Wat ontzettend leuk en gezellig om elkaar daar te ontmoeten en het is gewoon echt heel vlakbij mij. De volgende bloggerslunch hou ik in de gaten en ga ik me echt aanmelden. Wat een leuke locatie en heerlijk eten. Pascale X

A fresh start of me zei

Oh ziet me dat er even gezellig uit..
Mooie prachtige locatie..
Volgens mij was de brunch heerlijk..
Groetjes Chris

Jolanda zei

Wat leuk! Een supergave lokatie om bij te kletsen, die ga ik onthouden. Ik ben helaas geen instagrammer....lieve groet

lia zei

Ziet er goed en gezellig uit.
Ik probeer van dat instagram af te blijven, want je houd geen tijd meer over voor andere zaken.
Maar wel leuk om weer eens een grote groep mensen te ontmoeten. Dat heb ik hier met de blogsters nog nooit gezien.

Jorian zei

Leuk was het he? ik was er zondag (gister dus)
Heb genoten:)

Rensina Steursma zei

Ziet er leuk uit!
Ik zag inderdaad al van een aantal andere bloggers foto's voorbij komen op Instagram.
Ik heb je blog even bekeken en ik ga je volgen, leuk.
Liefs Rensina
theezakjes-rensina.blogspot.nl