Gezelligheid

maandag 23 december 2013

Gezelligheid, gezelschap en een ongedwongen sfeer....ik wens het jullie allemaal!

Fijne Feestdagen! 

Kerstmis 2013 bij ons in huis, poederroze en zelfgemaakt, gewoon gezellig!

liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Colinda zei

Dat ziet er erg gezellig uit! Hele fijne kerstdagen!

X Colinda

Kim zei

Gezellig!
Jij ook alvast hele fijne, gezellige dagen!

Unknown zei

Dat ziet er sfeervol uit! En ik wens jou met je gezin hele fijne kerstdagen en een goede jaarwisseling toe.
Groetjes, Ingrid.

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Gezelligheid heb je alvast volop in huis.
Ik wens jou en je gezin ook heel mooie feestdagen, geniet ervan!
Liece groet,
Mirjam

Indruk zei

Wat ziet het er gezellig bij je uit! Volgens mij hou jij van roze, mooi! Fijne dagen ook voor jou en je gezin.
Pascale X

crochetcookingandmore zei

Mooi! Fijne dagen!

Marjan zei

Fijne kerstdagen!

Marjan

Bij Guusje Thuis zei

Geniet van gezellige feestdagen Lynda!

Home and Lifestyle zei

Voor jou en je gezin hele fijne feestdagen gewenst!

Liefs, Ingrid

Karlijn zei

Jij ook! En als ik zo je instagram foto's zie gaat dat wel lukken :)

Rensina Steursma zei

Jij ook fijne feestdagen en een heel gezellig nieuwjaar!
Lieve groet, Rensina

Pierelantijntjes zei

Ziet er gezellig uit Lynda!
jij ook hele fijne gezellige dagen toegewenst!
liefs Ester

Alie zei

Hele goede dagen toegewenst en lekker even bijkomen.

Esther zei

Fijne kerstdagen!
Groetjes, Esther

little sweet things zei

Jullie ook fijne kerstdagen!
Groetjes, Sas

Femke Dekker - ter Meulen zei

Fijne dagen en een geweldig 2014, Lynda! Lfs Femke

It's me zei

Geniet van heerlijke dagen lieverd...x !!

May the spirit of Christmas bring us
love, hope and peace!....love you !!!..thanks for your friendship !!!....xxx !! ...!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Geniet van de laatste momenten van het jaar ...wens je een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2014 ...lieve groet rosita

Raya zei

Leuk, die kerstbal!