De kerstbomenparade....

vrijdag 20 december 2013

Ik dacht "leuk, een paar verschillende boompjes in m'n blog"......*grijnst*
klik op de link en aanschouw meer dan 50!!! kerstbomen.


 Een voorproefje, wil je weten van wie deze bomen zijn en het verhaal erachter dan moet je dus even HIER  gaan kijken.
Iedereen die me een boom stuurde, ontzettend bedankt! Thanks for playing ;).

Lynda
ps: voor wat betreft de swappers met legen handen.....het komt goed!!!!

Leave a Comment

Carla zei

Geweldig om al die verschillende bomen te zien...ik heb genoten!!
Jij en je gezin ook hele fijne dagen gewenst....

Liefs Carla

lia zei

Leuk om te zien hoe iedereen zijn eigen boom heeft en passend in het interieur waar ze van houden.

Rensina Steursma zei

Leuke actie zeg!
Ik ga gauw de andere bomen bekijken.
Lieve Groet, Rensina

All Seasons zei

Leuk al die bomen!! Een boom past echt bij de persoon zelf, ofwel mooi aangepast bij het interieur.
Leuke blogpost heb je ervan gemaakt, Lynda!

Lieve groet,
Patricia

Athomebymy zei

Héél leuk om te zien zo ! En om inspiratie op te doen voor alweer binnen een jaartje !

Liefs Petra

Marit zei

Geweldige post! X fijne dagen

Jolanda zei

Ik heb ze allemaal bekeken, wat een creativiteit is er toch! Superleuk.

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat een geweldig resultaat!
Super om al die bomen onder elkaar te zien....
Fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Bij Guusje Thuis zei

Oh Denneboom ... leuk om zoveel verschillende bomen-binnenkijkers te hebben, zoveel gezelliger dan al die geknutselde bomen in het tuincentrum!

Jeanette zei

Wat een leuk en origineel initiatief weer van jou. Heb met veel interesse al die bomen aanschouwt en wat een variatie. Heel leuk!

Ik wens jou fijne dagen en een heel goed 2014!

Groet,
Jeanette

Miriam zei

SUPERLEUK !!

Dank je lieve Lynda voor deze leuke blogpost!

Helel fijne mooie en vooral gezellige dagen voor jou en je geliefden.
Warme X-Mas Hug, Mir

Colinda zei

Erg leuk! Leuk om je blog te ontdekken...ik ga je volgen.

Kom je snel een keertje buurten?

X Colinda