inhaalslag

donderdag 12 december 2013

Dat "afremmen" waar ik het laatst over had wil nog niet zo heel erg goed lukken hoor. Maar het feit dat ik al mijn zomervakantie moest doorgeven aan mn baas droeg daar niet aan bij, tju wat vliegt alles en iedereen.....en dus blijkbaar ook ik.
Ik loop behoorlijk achter met het "aandacht geven aan..." aan alle gulle gevers voor de goodiebags van de evenementen die er de afgelopen weken waren en dát had ik me zó voorgenomen netjes te doen. Het is namelijk niet vanzelfsprekend dat mensen dat zomaar doen hoor. Je denkt het is een stukje gratis PR voor hen, maar deze onzekere tijden is het met name voor de kleine ondernemer een hele gulle geste waar bést iets tegenover mag staan. Nou zal de vermelding op mijn bescheiden blogje een druppel op de gloeiende plaat zijn maar hee....I did my thing! 
Inhaalslag dus.....wie weet haal je er nog wat leuke tips uit voor je kerstinkopen.

Bijzonder Plekje : misschien kennen jullie Marleen wel van haar column in Ariadne at home(waar ze inmiddels mee gestopt is) over de mooiste en leukste plekjes in binnen- en buitenland. Het wachten is op haar eigen boek maar tot die tijd kun je op zoek naar bijzondere plekjes op haar website.

   Sfeercateraar Hééérlijk
Norr Collection: handgemaakte sieraden voor iedereen! Kleurig, zowel in pastel als in neon (en alles daar tussenin). Wij werden verrast met een superlief armbandje. Ga zeker eens kijken als je nog wat zoekt voor je dochter/vriendin/moeder/zus

 
Theeduif : dit bedrijfje volg ik al een tijdje op Instagram en ik kon het dan ook niet laten hen uit te nodigen voor onze goodiebags. Jullie weten dat een mailtje leuk is om te krijgen maar een écht kaartje op je deurmat, dáár gaan we van glimlachen! Een dikke extra in déze handgemaakte kaart...er zit een zakje thee van Lov in(eigenlijk met dat streepje door de o maar dat weet ik natuurlijk zo snel weer niet te realiseren ;)). Een heerlijk biologisch kopje thee terwijl je nog nageniet van het kaartje dat je kreeg. Online bestellen en gewoon meteen naar het betreffende adres  laten versturen, voor elke gelegenheid een passende kaart.
           Groetjes           Liefde


Een sneller kloppend hart(by VIP de Roos):  introductie voor veel van "ons" overbodig maar voor wie het nog níet weet, zij maakt zó'n mooie sfeerfotos van o.a. bloemen en brocante tafereeltjes. Zij stuurde ons een stapel vrolijke kaarten! Ga naar haar blog en ga na hoe je ze zelf kunt bemachtigen.
 

At Home Living: Dorien runt haar webwinkel met veel ambitie en zorgt ervoor dat haar collectie altijd up to date blijft. De laatste nieuwe woonaccessoires zul je er vinden naast leuke sieraden en tassen, een warenhuis voor de dames zeg maar ;) (mannen, lees je mee...hier slaag je voor je lief ;)) Merken als Bloomingville, Madame Stoltz en Serholt (en veel meer) heeft ze in haar assortiment.

Leave a Comment

Unknown zei

He Lynda, wat leuk, de vermelding van Bijzonder Plekje! Sorry, zie het nu pas... Dank je wel!