Artifort meets bloggers

vrijdag 13 maart 2015

Je merkt dat de merken en fabrikanten het in de gaten krijgen. Alleen maar adverteren in "de bladen" is niet meer voldoende om je product bij mensen onder de aandacht te krijgen. We zoeken onze informatie steeds vaker online en als we een magazine lezen is het voor de inspiratie en slaan we de bladzijdes met advertenties snel over(althans.....ik spreek even voor mezelf ;)).
Aangezien blogs en online magazines wél veel gelezen worden nodigen de bedrijven steeds vaker de mensen daarachter uit om eens te komen kijken. Zo dus ook Artifort in Schijndel.

Samen met nog een groep andere woonliefhebbers was ik daar gisteren op bezoek voor een rondleiding. Een complete tour door showroom én werkplaats. Ik noem het werkplaats en niet fabriek want het ís geen fabriek. Een fabriek is in mijn ogen een plaats waar aan massaproductie gedaan wordt en er heel veel mensen naast elkaar aan bijvoorbeeld een lopende band hun werk doen. 
Niks van dat alles bij Artifort. Vaklui die allemaal zeer secuur handmatig stoel voor stoel in elkaar zetten en bewerken. Geen machine kan een zo'n hoogwaardige afwerking bewerkstelligen als een mensenhand dat kan.

Ik hou het kort want het hele verslag staat (later) vandaag op ShowHome.nl (eerlijk is eerlijk, ik was daar met m'n ShowHome pet op;)) maar er zijn toch nog wat foto's die ik met jullie wil delen die niét bij SH te zien zullen zijn (heb je toch nog een voordeeltje).





vloerkleed van Missoni, sofa Bras door Khodi Feiz

Kleur en stijl zowel voor woonhuis als werkplek. De Artifort showroom is op donderdag, vrijdag en zaterdag voor de consument vrij toegankelijk.
















Leave a Comment