Multitasken

zondag 8 maart 2015

Oehoe, ik ben hiehierrrr!! Ben niet van de aardbodem verdwenen hoor, ik deed gewoon een beetje veel tegelijk. Anyway, lieve Blogswappers, hoe gaat het ermee? Wil het een beetje lukken en kan ik al bij iemand spieken? :) Je hebt natuurlijk nog genoeg tijd maar ik was gewoon benieuwd...meer niet.

Vandaag is de lente met een rotgang begonnen he, hier in ons hoekje van Limburg puilden de terrassen uit en heb ik de eerste blote benen en armen al gespot. Wat een energie komt er dan vrij bij de mens he, als dat zonnetje maar even mee wil werken.

Ook heul veel energie kwam er vrij toen ik afgelopen vrijdag vroeg in de ochtend het bericht plaatste op Instagram dat de nieuwe website van de Instaswap klaar was. Een stormloop was het gevolg en binnen enkele uren hadden zich al 600 mensen ingeschreven! Op dit moment "hangen" we ergens tegen de 900 deelnemers aan.....en de inschrijvingsperiode loopt nog tm 28 maart! We hebben er zin an kun je wel zeggen :). Wil je even meelezen dan kan natuurlijk, heul trots wijs ik je de weg naar www.instaswap.nl .




Vier je met ons mee? Heb je een instagramaccount dan kun je meedoen, room for all!

Multitasken dus, maar net als van de zon krijg ik daar bergen energie van!

Leave a Comment

lia zei

Oh, ik had dus wat gemist....
had hè....

Anneke zei

Ik ga eens kijken. Fijne avond,
Liefs Anneke

Judith zei

I am in!!!

Esther zei

Ben druk bezig met de blogswap! Succes met de instaswap.

Huize Kip Kakel zei

He..wat ben je er leuk druk mee...
Mijne swap ligt al keurig te wachten tot .....ik heb mijn voorpret al ;)
Je succes op instaswap is vele male groter...maar dat maakt niet uit toch???

Unknown zei

Helemaal niet! Kwaliteit telt, niet kwantiteit! De lol is het voornaamste ;)

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
A fresh start of me zei

Ooh hier ligt een swap te wachten ;) .. heb er zojuist een blog over geschreven..
Juist heerlijk zo'n kleine swap..het gaat om het idee wat erachter zit..
Liefs Chris