Blogswap alert

zondag 15 maart 2015

Ik zag al ergens een pakketje klaarliggen om verstuurd te worden maar hoe zit het met de andere swappers? Oehoi, gaat het lukken dames? Is er nog iets dat ik voor jullie kan doen?

Aanstaande vrijdag mag alles verzonden worden en laten we zeggen dat als je het krijgt, misschien wel meteen in het weekend, dat het dan ook gewoon open mag! Vergeet er geen leuke blogpost van te maken zodat wij ook allemaal mee kunnen genieten!

Heb je nou nog nooit mee gedaan aan welke "Swap" dan ook en heb je geen idee wat je je daar dan bij voor moet stellen......afgelopen vrijdag ging het eerste online Instaswapmagazine online. Daarin staat alles nog eens uitgelegd en zijn er diverse swappers aan het woord. Ik dacht dat je het misschien leuk zou vinden even met ons mee te bladeren.


En tussendoor, schilderen we hier thuis gewoon door. Alle muren hebben nu de eerste witte laag gehad. Als een soort van grondverf gaat dat ervoor zorgen dat de definitieve kleur ook mooi tot zijn recht komt. Hiervoor hadden we namelijk donkergrijze muren en daarop pakt een andere kleur toch heel anders uit dan op een witte(lichte) ondergrond he. Volgende stap is het plafond en dán pas definitieve kleur op de wanden. Tussendoor zei ik he, de planning is met Pasen klaar te zijn :). Het duurt even, maar dan hebben we er ook weer een paar jaar lol van.

Ik wens jullie een goede start van weer een nieuwe week, de week richting voorjaar!


Leave a Comment

Marjan zei

Heb net even het magazine doorgekeken, hartstikke leuk! Veel plezier met swappen!
Liefs
Marjan

lia zei

Hier ligt het klaar voor verzending. En verheug me straks op de instaswap, wat dan wel weer nieuw is voor mij.
Succes met je kluswerkzaamheden.

Huize Kip Kakel zei

Ligt klaar!
Wat voor kleurtje komt er op de muur??
Je magazine is erg leuk..
Goed bezig..:)

Anneke zei

Wat leuk het magazijn. Ik heb het net ingekeken. Succes met de werkzaamheden.
Liefs Anneke

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Ja hoor..zo nog even de laatste hand eraan leggen en dan mag alles super, gezellig, leuk en liefdevol ingepakt worden om as. vrijdag in de brievenbus te belanden. Zin in..

Lieve-Groetjes,
Verie

Judith zei

Ik had mezelf dacht ik ook ingeschreven en een bevestiging gehad, maar daarna niets meer vernomen... Dus dan doe ik de volgende ronde misschien maar beter nog een poging;-)

Succes met de swap!!!

Esther zei

Ik ben nog druk bezig, maar het komt allemaal goed deze week! Ik kijk nu al naar het weekend uit.

Corine(THUIS) zei

Het wil hier even niet zo lukken, maar ik ga vandaag en morgen echt mijn best doen er iets moois van te maken!

A fresh start of me zei

Oh sjoet,helemaal niet gereageerd op de magazine..*shameonme*
Hij is leuke geworden??
Morgen gata hier de envelop de deur uit..ben benieuwd wat mijn *blogswapster* er van gaan vinden..
x Chris