Best raar.....dat blijft het

zondag 11 oktober 2015

Ik weet niet of ik het al verteld had? Tijdens de VT wonen & design beurs hebben we met een aantal bloggers van ShowHome.nl een video in opdracht van KARWEI opgenomen. Als je bent geweest heb je beslist de mooie stand van KARWEI gezien. Als je niet bent geweest, het waren een aantal stijlkamers waar wij er elk een uit hebben gepikt om toe te lichten. Nou staat de video inmiddels online en heb je 'm misschien wel al gezien. De reacties waren vooral positief en in totaliteit is het een leuk filmpje geworden denk ik.....maar wat doet dat toch dat je wel heul kritisch naar jezelf blijft kijken? Een soort van "wie's die vrouw" gevoel? Weer een lesje voor ondergetekende: indien voorzien van microfoon hoef je niet te proberen over het geroezemoes heen te komen :D .

Dit soort opdrachten blijven natuurlijk hartstikke leuk en je leert van elke keer. Ik neem me altijd voor het resultaat niet terug te kijken maar toch deed ik het weer en maar goed, genoteerd: let op stemgebruik.
Overall ben ik ervan overtuigd dat we door de verscheidenheid aan personen/bloggers ene groot publiek kunnen bereiken omdat er voor iedereen altijd wel "iemand" tussenzit waar een soort van "klik" mee hebt. Toch?

Heb als ik terugkijk het afgelopen jaar toch al wat keren van dit soort dingen gedaan, denk aan Tedx, de opnames voor een Limburgs lifestyle tv-programma, gesproken voor een groep jongeren de week voor de woonbeurs....één ding is zeker...het is allemaal hártstikke spannend maar ZO leuk en inspirerend. Af en toe moet je jezelf out of your boxen schoppen toch? :)



Leave a Comment

Mirjam zei

Wat leuk dat je dat gedaan hebt.
Ik ga het filmpje snel eens opzoeken om te kijken...
Fijne avond,
Liefs,
Mirjam

A fresh start of me zei

You rock girl(s)

Crafts 'n' Skills zei

Ziet er goed uit hoor! Gewoon duimpje hoog voor je/jullie ;o)

Indruk zei


Allereerst wat een sexy pumps!! Je doet het heel erg goed, je raakt al helemaal gewend volgens mij!
Pascale X

Rensina Steursma zei

Ik vind het echt een heel leuk filmpje!
En je doet het juist hartstikke goed, volgens mij kun je dit alles steeds beter ;)

Judith zei

Zo is het... en bewegende beelden van jezelf zien is 1 ding: Jezelf horen praten is van een ander caliber... ik vind dat zelf ook altijd vreselijk haha

Maar ik vond het een leuk filmpje en Lynda op killer heels zien we ook niet iedere dag:-) Dat limburgse accent geeft het nog een schattige twist ook!

Liefs X