De leukste agenda's voor 2016

maandag 26 oktober 2015

Ik snap die grieten wel, als het op het uitzoeken van een leuke agenda aankomt is dat niet zomaar 1.2.3. gedaan. Er zijn ook zoveel hele leuke agenda's dat je op z'n minst de leukste van de leukste wilt hebben, eentje die bij je past zeg maar. Ik geloof dat als ik goed zoek ik nog wel een agenda van de middelbare school van mezelf kan opduikelen....hele dagboeken waren dat toen!

Voor een nieuwe agenda voor 2016 ben je nu precies op tijd! Er is nu nog volop keuze en het ís toch ook al de laatste week van oktober hoor! Time to get organized zodat je 2016 straks compleet en met een schone "lei" kunt beginnen.
Ik heb een paar hele leuke/mooie/trendy agenda's voor je opgezocht. 


Image of 2016 BASIC Planner Nomad Tan White
De 2016 Basic Planner van Marjolein Delhaas. Ook verkrijgbaar in zwart met zilver en wit met zwart. En zo ziet de binnenkant eruit:
Image of 2016 BASIC Planner Nomad Tan White


Wil je een gezinsagenda? Marcel Flier maakte deze:

Natural gezinsagenda 2016 - Flier, Marcel
Ook verkrijgbaar in het mintgroen, de binnenkant zie er zo uit:

Natural agenda 2016 spread

Ben je een creatieve agendagebruiker en kan je het wel waarderen als er wat leuke extra's in je agenda zitten? ByBean heeft dan een leuke agenda voor 2016 voor je.


Of zie je zoiets liever compleet in het zwart/wit? Daar vond ik er ook eentje van, bij Photogeniki



Deze laatste twee agenda's zijn alleen in de webshops te krijgen, ze zijn ontworpen door de eigenaressen van de shops zelf. Je hebt dan dus echt unieke agenda.

Kate Spade heeft ook weer hele vrolijke agenda's voor 2016 in de collectie



Zat er al wat voor je tussen? De agenda die ik in 2016 hoop te gaan vullen met allemaal (leuke) afspraken is die van Tinne & Mia. Ik ben sinds een paar maanden erg gecharmeerd van hun collectie, heb al wat stationery én een tas van hen in huis. Nu dus ook de agenda (en een elastomap in bestelling). Ik maakte de volgende foto's voor je

Een mooie buitenkant en een sluiting die je agenda goed dicht houdt.




 Handige vakjes, onmisbaar als je het mij vraagt....ik bewaar (te)veel :)


Amen tot that  ;)


Binnenin die mooie omslag tref je drie "boekjes" aan, het jaar is als het ware in drie gedeeld. Je zou ervoor kunnen kiezen om na gebruik de boekjes een voor een eruit te kunnen halen (zou kunnen, hoeft dus niet!)

Alles wat je nodig hebt zit erin. Een jaaroverzicht, een verjaardagskalender, de schoolvakanties, ruimte voor adressen en telefoonnummers, ruimte voor notities of wat hersenspinsels, opbergvakjes...én....mooie plaatjes. Een stijlvolle, overzichtelijke en handige agenda voor mij aankomend jaar. Dáár kan het niet meer aan liggen ;).






Leave a Comment

Anneke zei

Mooie agenda's hoor. Zelf heb ik hem al in huis en er al 2 afspraken in staan. Een hele gewone met op 2 pagina's een week
Liefs Anneke

gentiaan zei

Kreeg dit artikel van een vriendin.helemaal blij want ik zocht nog een agenda. En kies zeker nuet deceerste de beste :-) die van Tinne en Mia lijkt me top en gelijk besteld!

Kris (Zooeyzo) zei

Kak. Bedankt hè Lynda...
Ik had de Piens Planner al klaar liggen voor 2016, helemaal blij mee enzo... Tot ik deze post las. Nu mòet ik die Tinne & Mia hebben! ;)

Unknown zei

Krijg je geen spijt van!

Unknown zei

Graag gedaan hoor! Hahahahaha je wil toch zeker de aller- ALLERleukste?

A fresh start of me zei

Zitten zeker hele leuke tussen..Ik heb de agenda van Photogeniki...lekker helder en duidelijk met leuke diy's en cadeau'tjes erin om te maken..

Unknown zei

Ook leuk met al die grappige extraatjes

Indruk zei

Wat een leuke agenda's heb je uitgekozen! En ... Ik weet dat je email van mij krijgt ... is gewoon onzekerheid van mijn kant. Pascale X

Corine zei

Ik heb er altijd eentje van de Hema. Met envelopjes er in (ik bewaar ook alles. ..) En voor en achter kan ik zelf een nieuw voorlader stoppen. Niets zo leuk als een avondje agenda inrichten!