Urban Jungle Bloggers - voorbereidingen

woensdag 7 oktober 2015

Volgens mij heb ik al eens eerder geschreven over de Urban Jungle Bloggers? De UJB is in het (heel) kort een superleuke community waar allemaal mensen zich bij aangesloten hebben die van planten houden. Anything goes, alle plantensoorten en kleuren dus. Elke maand krijg je een nieuwsbrief met daarin een "challenge". De laatste keer was het volgens mij Plants & Art en daar wílde ik wel weer aan meedoen maar dat is er helemaal bij ingeschoten.

Meet the Blogger

Afgelopen weekend was ik dus aanwezig bij Meet the Blogger en daar waren de oprichters van UJB aanwezig als sprekers (én ze wonnen gewoon maar meteen even de nieuwste award: Innovation Award....overigens geheel terecht) en ze vertelden al overde volgende uitdaging...Plants & Flowers. HA! Dát kan ik! Hoog tijd om dus weer eens mee te doen. Bloemen gehaald, foto's gemaakt (61 stuks omdat er nog steeds misbaksels tussen zitten he ;) ) en vandaag bewerkt. Het wachten is nu op het startsein (morgen :D ). Een kleine impressie van wat ik deed én wat er mis ging (eerlijk is eerlijk)






Te licht, nog véél lichter, te donker, hee....niet eens zo slecht ...en een suggestie voor de volgende maand misschien? Plants & Animals? :)

Judith & Igor, saving the "best" for lest ofcourse , I'm in this month!

Wil je meer weten over die gezellige club groenliefhebbers of meer weten over hoe je mee kunt doen dan moet je eens op de website gaan kijken. Daar zie je ook alle deelnemers van de voorgaande keren staan én blijf je altijd op de hoogte van het allerleukste groennieuws!

note: de poster van de ballonvis kocht ik bij My Deer Art Shop van Maaike Koster. Je kent haar misschien van de prachtige posters en kaarten met blad en plant? Nee? In de diverse bladen was ze al te bewonderen maar klik hierboven op de naam van de shop en surft zo de winkel in.

Leave a Comment

Rensina Steursma zei

Vind je foto's erg tof geworden!
Voor mijn gevoel worden ze steeds mooier.
Bedankt voor de info over de UJB, heb me meteen ook aangemeld voor de nieuwsbrief.
Ga binnenkort een keer meedoen met een challenge :)

Ilse zei

Ik doe deze maand niet mee, want ik heb niet zoveel met bloemen. (Vind het helemaal niet leuk om ze langzaam dood te zien gaan!) Maar over het algemeen ben ik behoorlijk UJB fan!

Chantal zei

Ik had er nog nooit van gehoord maar ga zeker eens snuffelen als we weer in rustiger vaarwater zitten ;)
Fijne donderdag!

SOYZ zei

Leuk om de making of te zien, moor foto's! En plants and animals hangt in de lucht...kan niet anders ;)) Leuk je te zien afgelopen weekend, ook al was het alleen maar in de wandelgangen, hoop dat je weer lekker geïnspireerd bent. Fijne dag! X