Kekke warmte!

maandag 19 oktober 2015

`Desswerrum` :)

Alleen de naam is al heel grappig, en voor mij als inwoner (met Brabantse roots) van het Limburgse land ook meteen duidelijk! Da's warm! Waarom moeilijk doen over een naam als het voor de hand ligt. 





Ik heb een Fatboy "Desswerrum" op mijn bank liggen! Hoe heerlijk is dat? Het is een hele kekke warmwaterkruik in de vorm van een stoer kussen. Je kunt er dus lekker tegenaan gaan zitten, erop zitten durf ik niet met water erin(weet ook niet of het de bedoeling is en of het handig zit trouwens). Ik kreeg onderstaande kleur, toeval bestaat niet toch? (being in a blue mood and all ;) ). 





Jij kunt kiezen uit tien hele leuke uitvoeringen en allemaal bevatten ze dus een warmwaterzak! Kwestie van vullen en genieten!



Als je 'm even niet nodig hebt kun je 'm ophangen aan zijn handige en stoere ring. De buitenhoes is van 100% katoen en...je kunt er natuurlijk in een warme zomer ook kóud water in doen. Je ziet dat de kussens mooi zijn afgewerkt en je zou er dus ook voor kunnen kiezen om 'm gewoon te laten liggen als je 'm even niet gebruikt.

Tof ding Fatboy, dankjulliewel voor deze genereuze bijdrage aan de goodiebag van het Meet the Blogger event

Ik was trouwens ook erg gecharmeerd van de nieuwe verlichting van Fatboy (ik hoor je denken, Fatboy had toch alleen zitzakken? NEE dus!). Vooral de Transloetje  is een hele leuke lamp voor op tafel. Werkt op batterijen dus je neemt 'm gewoon mee naar daar waar jij wilt zitten en extra licht kunt gebruiken. Ook heel gezellig voor op de tuintafel...in de zomer ;).


Leave a Comment

A fresh start of me zei

Ho stop...er staat mijn naam op geschreven toch ??
Hahahahaha
Lijkt me heerlijk..ben een rasechte koukleum :(
Groetjes Chris

Anneke zei

Heerlijk om met koude dagen zo'n kussen in huis te hebben. En met de juiste kleur helemaal top.
Liefs Anneke

Ger zei

Lekkel wammel zou mijn schoondochter zeggen maar aan warmte hebben zij en zoonlief voorlopig geen gebrek in hun geliefde Thailand, wanneer ik dagelijks de foto's voorbij zie komen in mijn veegtelefoon dan kan ik een tikkeltje gezonde jaloezie niet onderdrukken;-)
En dan nog maar te zwijgen over het heerlijk uitziende eten.
Misschien een idee zo'n Fatboy kussen voor wanneer ze midden in de winter terug komt in dit koude kikkerlandje.
Ik doe het voorlopig maar met zuiverwollen sokken die mijn onderdanen lekker warm houden, zolang ik geen kussen zie in blauw ruitje:-))

Fijne dag en veul groeten,
Ger

ByMir zei

Een hele bekende kreet in ons gezin, met een Brabantse man :)
Wat een leuk kussen/ leuke kruik zeg. En een mooi toeval zo in die kleur.
Fijne dag.

Lieve groet,
Mirjam
MaDeLiefste

Arja van Garderen fotografie en styling zei

Ohh dat lijkt me lekker zeg!!
hahah geinig concept ook!

X Arja
Zwart, wit & hout